#1 Skrevet August 15, 2006 Får skilter på corradoen i morra, og man får vel ikke lov å skru i de nye skiltene? Derfor trenger jeg skiltplater i morra, helst i Arendal/omegn -> Risør. Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2006 Per har. Han bor i Arendal. Jeg kan be han sende deg en PM så kan dere ordne møte i morgen. Tipper han skal skru på Prosjekt hastverk i hele morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2006 Det hadde vært flott tommy! Jeg sitter hos en kompis nå - MAGNAR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2006 Eller enda bedre: Send en PM til Per Lindgren Så slipper han å glemme det (han hørtes litt stressa ut når jeg snakka med han i teletuten... Skrur på prosjekt hastverk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2006 Jada, bare å kontakte meg. Ring meg på 917 34 144 så kan vi avtale tid & sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...