#1 Skrevet August 15, 2006 Jeg har en liten anelse om at releene mine i sikringsboksen ikke sitter der de skal.. Er det noen som kunne ha tatt et bilde av releene sine i sikringsboksen og lagt det ut her, eller sendt det til meg på mail? Prøver desperat å rekke å få bilen brukendes til rudskogen til helga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2006 Jeg kan ta et bilde og legge ut så fort jeg får nett og slikt hjemme igjen...forhåpentligvis i løpet av dagen eller morgendagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2006 Takker for det og venter i spenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2006 Takker for det og venter i spenning Vi kan jo evt. ta det på telefon i ettermiddag...det er kanskje det letteste? Ring meg på 915 63 179 i ettermiddag du...rundt 18.00 eller noe slikt så fikser vi det enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2006 Ringer deg idag, så ikke dette innlegget før nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...