Hvor kjøpe xenon pærer i Oslo?

Anbefalte innlegg

Min xenon pære har alt gått på min 2003mod : mad :

Hvor kjøpe dette i Oslo?

Mye forskjellig der, hva anbefaller dere av type?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kjøpte mine hos ein på qxl fikk dei for 450kr for 2stk trur eg det var å det v ar nye osram pærer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min xenon pære har alt gått på min 2003mod : mad :

Hvor kjøpe dette i Oslo?

Mye forskjellig der, hva anbefaller dere av type?

 

Biltema selger til 599.- pr.stk. mener jeg det er. Ellers så får du det jo hos Møller, men sikkert til en helt annen pris. Husk at du skal ha den typen som heter D2S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva bruker dere å kjøpe, 3000k 4000k 6000k 8000k?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva bruker dere å kjøpe, 3000k 4000k 6000k 8000k?

 

Ca 6000K skal gi best lys. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se http://www.sigmaautomotive.com/HID/hidfaq.php, spesielt "Speaking of this Kelvin temperature (K), is higher the better?".

 

Optimalt lys ligger tydeligvis rundt 4000K, men 6000K er vel kjent for å være det beste kompromisset mellom bra lys og blått lys. Alt over er ikke anbefalt for annet en "show use".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 6000K skal gi best lys. ;)

 

Men hvem selger 6000K pærer til en fornuftig pris i Oslo? Noen som vet, finner jo bare 3000k jeg : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvem selger 6000K pærer til en fornuftig pris i Oslo? Noen som vet, finner jo bare 3000k jeg : bh :

 

 

Biltema sine er på 6000K og koster 699.- ifølge nettsidene dems. Delenummeret er 35-15331.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema sine er på 6000K og koster 699.- ifølge nettsidene dems. Delenummeret er 35-15331.

 

 

Utsolgt : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.