#1 Skrevet August 16, 2006 Hvor får jeg kjøpt "nippler" som kan bruke på olje inn og ut på en t3 turbo???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2006 Hvor får jeg kjøpt "nippler" som kan bruke på olje inn og ut på en t3 turbo???? Har du prøvd TESS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2006 nei har ikke det, da jeg ikke aner hva jeg trenger hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2006 Hvis dette er til G60'n, så må du ha ny oljeslange inn på turboen, flens til T3 turbo får du kjøpt litt rundt omkring, turbopower, KRB o.s.v. Koster rundt 1000 lappen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2006 GIk turbo samt Turboteknikk i bærum har dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...