#1 Skrevet August 16, 2006 Har du det så legg det ut! Må være riller, ikke netting-grill... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2006 Hadde et: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2006 Takk for det! får kjøpe en i morra å se hvordan det blir.. Går ikke an å ta den krom-lista rundt fra den gamle og flytte over? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2006 Nei det gikk ikke Kansje det går på noen... men ikke den jeg hadde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2006 Nei det gikk ikke Kansje det går på noen... men ikke den jeg hadde! Har funnet ut det jeg også nå.. Prøvde så godt jeg kunne å få det til å passe, men den blir litt liten på en måte.. Men får håpe de som er i tyskland nå finner noe grill med krom rundt.. Tror jeg har samme grillen som du har der nå.. Fra FK? Åssen gjorde du det med panseråpneren? Jeg slissa ut forsiktig spor i grillen til den jeg.. Fant ikke noe anna løsning akkurat der og da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2006 Jeg har kjøpt meg en RS4 grill som ikke har det lille hullet der den panser-åpne tingen kommer ut. Der fulgte det med en "pinne" som man festet på låsen i stede for den som stikker ut. Det er for at man kan dra i den fra glippen mellom panser og frontfanger.. Skal få tatt noen bilder i morgen en gang og legge ut, ble vell kanskje litt knotete forklart hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2006 Husker ikke merke på den jeg hadde... Kjøpte den på autospar. Slissa ut spor? jeg måtte ikke gjøre noe med grillen for å ha den på... Jeg kappet bare panseråpneren å satte fast et et håntak som fulgte med grillen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...