#1 Skrevet August 16, 2006 Skulle ta en 4 hjulskontroll, men de strekkfiskene som sitter i mellom ytre å indre ledd er helt rusta å oppbrukt, er det noen som vet hvor man får kjøpt nye henne..? den har lings gjenger på den ene siden å vanlige på den andre siden.. den man justerer spissinga på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2006 Skulle ta en 4 hjulskontroll, men de strekkfiskene som sitter i mellom ytre å indre ledd er helt rusta å oppbrukt, er det noen som vet hvor man får kjøpt nye henne..? Hvis det er VAG du har, så vil jeg tippe Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2006 ja det er snakk om audi s6, jo de har men da må jeg kjøpe helt nye indre ledd å de koster 1300 kr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2006 må være noen her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2006 arghh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2006 Jeg kjøpte da noe slikt på Mekonomen en gang, der Møller skulle ha hele dingsen, fikk jeg en del av den der. Sjekk Hellanor og de andre leverandørene også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2006 Ring økonomideler på Grålum 69 10 23 00 Kansje dem har: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...