#1 Skrevet August 16, 2006 har kjøpt meg stol her nå. hva synes dere. ps er kunn pc stol alså he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2006 Har en slik fra JOM jeg og. Kul stol, men jeg slet med å sittestillingen foran pcen når timene gikk. Men digg å trekke ut den spaken å bare legge seg bakover, har sovnet slik flere ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2006 råtøft! Hvor får man tak i slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2006 4 punktsbelte og veltebur snart også nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2006 råtøft! Hvor får man tak i slike? De fleste som selger stoler til biler kan også skaffe slike. Finnes i 120 forskjellige typer og stoff, minst. Priser fra 1200-2000 ca ca ca. Dyr frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2006 har en rød og svart jeg kan selge for 1000kr pluss frakt om noen er intrisert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2006 råtøft! Hvor får man tak i slike? http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=5450556 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...