#1 Skrevet August 16, 2006 Hei å hå Har sett en del RS4 B5 med RS4 B7 bremser fremme.. Passer dette på S4 B5 å? Eventuelt bakbremser å? Noen med info om dette? Og selvfølgelig, er dette en kostbar oppgradering?? Hva byttes, skiver, kaliptere å hele pakka?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2006 Tar jeg ikke helt feil, så har S4 og RS4 samme hjullagerhus og nav, så det bør passe rett på... om du får på felgen grunnet annet inpress er en annen sak. Bak veit jeg ikke. Det er vanlig å bytte skive, kalipter og hele pakka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2006 Planlegger denne oppgraderingen jeg også. Hvis du bruker calippere fra Rs6 og skiver fra Rs4 B7 så skal dette være bolt on. Calipperne fra Rs4 B7 krever vistnok litt modifisering hvis de skal passe på B5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...