Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaringer med dette, synes det er litt dyrt å ut med 5 lapper for å få noen til å gjøre det nå, tenkte å prøve selv.

 

Synes ikke de ole brumm klistre greiene som samboeren bruker for å skjerme sneipen er så fine.: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går, men er litt pes...

 

Det beste er å ta ut rutene i dørene pga den "knappen" som sitter i vinduene. Bakvinduene er greie, du må bare ta vekk dekslene rundt. Bakruta er værst, kanskje best å levere den inn. Det går selv også, men du bør bruke litt dyr film (3M eller noe), slik at du kan tilpasse den og krympe den med varmepistol. Da blir det bra... Men regn med noen timer før du får det bra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar,

Hadde tenkt å bruke skikkelig film uansett, kjedelig med riper i filmen av bare ha kjørt rutene opp og ned.

Hvor selger de 3m film?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bor du? Har en kontakt, men de ville ikke ha en haug med rånere inn der. 3M film er visst egentlig bare for professjonelle firmaer som legger på for deg. (Ble jeg fortalt)

 

Prisen er ganske høy, lurer på om det var ca. 130 - 160kr meteren... Men denne filmen er overlegen det meste av andre filmer...

 

Har ganske mange meter liggende, kjøpte en hel rull på 30 meter. 3M Panther tror jeg den heter.

 

Send PM dersom du trenger å få tak i film... Kan få tak i alle lyse/mørke. er 20% den jeg har. Den ble veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.