Effektanlegg på A90 typ85

Anbefalte innlegg

Har effekt anlegg på 80`n min (typ85) og lurer på om dette går på 90`en? er kun fra downpipen og bak.. har hørt litt forskjellig ang. det der og lurer på om noen her VET om det passer over? er det samme diameter på orginalanlegget på 80 og 90? veldig takknemlig for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker på om det passer på downpipen, men ellers så vil det passe, siden begge er FWD. Passer det ikke, så er det bare å bygge seg en adapter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja.. tenkte på det og.. er jo ikke mye "lyd effekt" med det på 80`en.. men vil tro 2,5" gir litt mer lyd på 5 sylindreren? hvordan er det med å få montert powerfilter på bilen? non som har bilde av dette gjort på en med ORGINAL motor? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Powerfilter? Hvis du da tenker på åpent konfilter så er det noe vanskelig ja. Det fins innsatsfilter også, har det selv på min bil.

For å montere et konfilter må du lime på en rørbit av plast over et tilsvarende hull som du må lage i nedre del av luftfilterboksen. Rørbiten brukes da til å montere konfilteret på. Personlig ser jeg ikke vitsen med dette, da et innsatsfilter fungerer like bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

innsatsfilter er da lik powerfilter i den orginale luftfilterboksen? har lite peiling på akkurat dette området ja :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.