Vag-com: Kan komfortlukking programmeres på nøkkelen?

Anbefalte innlegg

Et lite vag-com spørsmål,på bilen min har jeg komfortlukking av vinduer og takluke. Er det mulig å få programmert dette til å virke på knappene på fjernkontrollen ?? Slik det virker idag er det kun når jeg holder nøkkelen i låse eller åpne-posisjon i nøkkelhullet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker det ikke hvis du holder inne lukke-knappen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker det ikke hvis du holder inne lukke-knappen?
Nope,har prøvd å holdt inne knappen på mange forskjellige måter også hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei svarte i en annen tråd før jeg så denne... Har noen kompiser som og ønsket denne funksjonen, men på passat vil ikke det være mulig utifra det jeg har funnet av info og koder... Desverre..

Men however, så mener jeg å ha lest om en elektronisk boks(ikke originaldel) du kan kjøpe og koble til dørlåsen men finner ikke ut av hvor det var.. Den kostet litt og var endel jobb med å installere, men da kunne du få åpning og lukking vha nøkkelen din

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg kan forstå, så er det dessverre ikke mulig på Passat #b, mens det på Passat 3C (2005- ) finnes muligheter.

 

 

Sjekk eventuelt denne sida:

 

http://dk.openobd.org/index.htm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.