#1 Skrevet August 17, 2006 Måtte bare legge ut link til denne, syntes den var knall tøff Passat! http://video.google.com/videoplay?docid=9187754829830069212&q=Passat&hl=en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2006 Ble for mye bling faktor for min del.. Ikke kult med vinge, hvertfall ikke på en stv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2006 Så ut som et plastikkmareritt ifra helvete i mine øyne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2006 Så ut som et plastikkmareritt ifra helvete i mine øyne. LOL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2006 Plastikk wannabe rakett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2006 synes ikke den var så værst jeg da , men han kunne skaffet seg en litt mindre vinge ja. kan jo være at jeg er litt bling-bling sjøl. kronen på verket ville å ha lakkert senter på felgene sort blank og max polert kant !! mvh Pettersson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2006 interiøret var iallefall ganske herpa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2006 Jeg syns bilen er knall tøff, til og med vingen var tøff. Men skal si meg enig i at interiøret så ikke helt bra ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 20, 2006 Eg syns også at det var ein tøff Passat. Morro med noko som ikkje mange andre har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...