Bergen: Ny bil på tunet. 3 sylindret 1,5 seter

Anbefalte innlegg

Vinterbilen er endelig kommet fra Tyskland.

 

Har kjøpt meg en 02 Lupo 1,4 TDI, med 75 spreke ponnier og en fascinerende kjip motorlyd. Lamborghini-svart. Har store planer for bilen! (les; Bytte ut kassettspilleren med en CD spiller)

 

Lekre stålfelger med originale(!) hjulkapsler round bout~

 

Går ganske bra, hvis lærlingenissen vil, så blir det chip i løpet av høsten.

 

Bilen er... erm søt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, du var stolt når du fortalte om nye superbilen din på campingen i helgen ja :P Hiv ut noen bilder da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer da! Og velkommen tilbake min venn!! Ses vel med nye bilen på Lør/Søndagen?

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kameraet er blitt stjålet, og budsjettet tillot ikke Pluto og kamera på samme kalendermåned.

 

Kommer desverre ikke til helgen. Hadde lett slengt meg på både street legal og banekjøring, men må på et treff på østlandet denne helgen. Har vert i planen siden mars, så det kommer først denne gang.

 

Dukker nok opp neste gang det skjer noe, selv om det kan bli vanskelig å legge merke til meg pga størrelsen !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny sjefsbil : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk MTM chip montert for en uke siden. Bilen går forbausende bra, er meget fornøyd. Takk til Auto-Sentrum for god hjelp. ;)

 

Har også montert 14" alu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å få lånt deg et kamera å tatt noen bilder nå :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg et kamera, men det blir ingen bilder før neste helg. Bilen Står på lakk nå i helgen. Skal lakke halve bilen pga steinsprut, samt lakke helt ned på for og bakfanger. Takk til kompis med lakksprøyte :)

 

Så blir det lakk behandling med Teflon greier. Blir nok ren og pen til slutt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.