#26 Skrevet November 27, 2006 Hvilket løsemiddel brukte du? Kjøpte Lynol i går.. Får håpe det gjør susen.... Kune du lagt inn flere bilder ? Basol - "Malingsfjerner for tre og metall" heter den jeg brukte. Testet med Lynol ?? har dessverre ikke mer bilder atm. har jo glemt å si at det ser veldig lovende ut. har som sagt pusset litt mer på den ene enn den andre, og dette har ligget ute i vær og vind, uten at det er noe form for irring eller lignende. blir nok ikke gjort noe mer før etter jul er jeg redd, så viss noen andre kommer lenger, evt blir ferdig, så gjerne legg inn bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 18, 2006 Basol - "Malingsfjerner for tre og metall" heter den jeg brukte. Testet med Lynol ?? har dessverre ikke mer bilder atm. har jo glemt å si at det ser veldig lovende ut. har som sagt pusset litt mer på den ene enn den andre, og dette har ligget ute i vær og vind, uten at det er noe form for irring eller lignende. blir nok ikke gjort noe mer før etter jul er jeg redd, så viss noen andre kommer lenger, evt blir ferdig, så gjerne legg inn bilder. Lynol funket ikke nei.. Så må nok prøve med basol jeg og.. Hvordan er konsistensen på dette? Lynol er veldig tynt, så det formdampet veldig raskt.. .før det fikk virke tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 11, 2007 Skjedd noe med disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 14, 2007 har ikke skjedd noe hos meg ennå... har litt mye på timeplanen for øyeblikket. men det ser ut som det kanskje er noen andre som har kommet lengere enn meg på dette, så kanskje disse svarer deg. Basol er tykt og man bruker kost til påføring. Husk hansker !! meget etsende ! dette fikk jeg kjenne.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 14, 2007 Noen som vet om det er mye arbeid å montere rails på en s4 93 som ikke har de org.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 14, 2007 Næh.. 'Bare' å pelle ned terskel- og stolpedeksler, taktrekket og bore _nøyaktig_.. Men hvorfor i alle dager vil du ha på det, da? Bilen ser høyere ut, får mer luftmotstand, og det ser ut som du skal på byggvaren hele tiden.. Pass på å tette ordentlig med ikke-herdende tetningsstoff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...