lys i instrumentpanel og ryggelys, 80 B3

Anbefalte innlegg

hei! Har en 88`audi 80 1.8E. Denne bilen har lyset i instrumentpanelet gått ( edit: alt forsvant samtidig). Jeg har byttet pærer men likevel ikke lys. Har sjekket sikringer og de er ok. Bilen hadde heller ikke ryggelys. Sjekket ledningene ved baluka men alle var det brudd i. Fikk skjøtet alle ledningene utenom en svart ledning med noen tråder inni. Er dette jording? Jeg prøvde å jorde lyset rett i karosseriet, men fortsatt er det ikke lys da heller. aller sikringer er ok, noen som har noen andre tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må sjekke sikring igjen.. Samme som går på alt det du sier er gåent! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, var faktisk en sikring som var gåen, men ikke den som var oppgitt i tabellen ( sikring 12- lys i instrumentpanel, ryggelys osv.), men sikring 14-skiltlys, innvendig lys, digital klokke osv. Never mind, da funket lyset i instrumentpanel og skiltlys. Brukerhåndboka jeg har er fra en 89`modell men skulle da tro det var likt.....

 

Men likevel mangler jeg ryggelys på bilen, noen som vet hvor bryteren sitter? ( en mente at den sitter under girspaken, andre på girkassa)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.