Anbefalte innlegg

Målte co verdien min her om dagen, den var på 1,0% med 3" eksos og race kat.

Skal være 0,5%, så jeg trodde at katten var enten brent opp eller tatt ut, men nei da!!: dum : Hva kan være årsake ntil denne høye co'n?

 

Noen som vet, elelr har noen forslag, vurderer og kjøpe ny vanlig katalysator.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Correct me if im wrong: Har hørt at biler med høy CO kan få denne redusert bare ved å skifte olje. Så kanskje du har gammel olje som er moden for skift?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Correct me if im wrong: Har hørt at biler med høy CO kan få denne redusert bare ved å skifte olje. Så kanskje du har gammel olje som er moden for skift?

Har akkurat byttet olje, castrol gtx

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å koble vekk åndingen som går inn igjen i motoren. Det kan ha litt å si,luftfilteret er nytt og rent såklart ? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å koble vekk åndingen som går inn igjen i motoren. Det kan ha litt å si,luftfilteret er nytt og rent såklart ? ;)

Luftfilteret har jeg ikke sjekket.. Koble vekk åndingen??

Kanskje dette har innvirkning ja..

Takker for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aller enkleste er kanskje å bare fylle 50-70% E85 på tanken før EU-kontroll, da får du sannsynligvis CO på rundt 0,05... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aller enkleste er kanskje å bare fylle 50-70% E85 på tanken før EU-kontroll, da får du sannsynligvis CO på rundt 0,05... ;)

Jaha, får vel ikke tak i det overalt? hva blander jeg ut dette med da? 98?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.