Østfold: Polo og Rallye Golf stjålet!

Anbefalte innlegg

Dette blir litt dobbeltposting, men sjansen er kanskje litt større for at lokalmedlemmene ser denne....?

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=61088

All info blir satt stor pris på av eierne, da begge har tatt turen fra Bergen for å komme på treff, og nå står de uten biler.. Dette er ganske så spesielle biler, og kjennes lett igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal holde øynene åpne i Mossedistriktet og spre ordet.

Et sted å lete er jo ved "By the way" her i by'n da det står masse østeuropeiske lastebiler der som de laster opp med tyveri gods og ikke minst biler. Ofte det stedet blir brukt som "base" for slike østeuropesike pakk. Det er et seriøst problem her i distriket og jeg vet at kjentfolk har funnet tilbake bilene sine der før.

Dette er jo meget spesielle biler og de bør lett kunne spottes.

Håper de kommer til rette før noen av oss får tak i de avskummene som har utført gjerningen.

: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aiai, sinnsykt kjipt å høre..ja Anders, var jo på by the way der hvor bilen min ble sjålet.. og den mercedesen på statoil på andre siden av gata samme natta. mye snusk rundtom. håper dem finner tyvene.. for en møkkagjeng!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.