#1 Skrevet August 18, 2006 Jeg har et defekt blinklysrele, og skal skifte det nå, har nytt å all ting. (rele står i (er) nødblink knappen) Men hvordan kommer jeg til for å bytte det? Dette er en 2000-mod, og har ikke facelift interiør.. Tusen takk for svar! Mvh Lars Aunemo Slik ser det ut hos meg, men med orginal spiller (Dette bilde er lånt i fra Autodb.no) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2006 Bak radioen sitter 2 torx skruer og bak askebegeret sitter en torx skrue. Når disse er skrudd ut skal det gå an å ta bort hele midtkonsollen med klimaanlegg og alt, hvis ikke jeg tar helt feil Hvor mye måtte du ut med for nytt rele forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2006 Ble 490kr på Møller med klubb rabatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2006 Fant ut nå at jeg så klart ikke har pinnene til å løsne spilleren..!!! Var så skrå sikker på at jeg hadde de.. Da blir det nok ikke noe skifte i dag nei..drit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...