Bergen: XN-registrert sport quattro spottet (URquattro)

Anbefalte innlegg

mørk farge med en merkelig grill, så den bare på avstand i forbifarten i firetiden på nesttun.

Er grombilene begynt å rulle inn til byn mon tro.:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uææ? Så det var skilt på den, da må jo noen her ellers i landet ha kjennskap til den.

Du skulle lagt deg på hjul og sikret noen bilder av bilen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurte først på om det var en urquattro med litt stesj, men da er den i såfall gjennomført, hadde de riktige skjermene foran og bak og panseret, men likte ikke grillen, gikk liksom over de innerste lyktene- eller så hadde den ekstralys bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er en som nylig har komt til bergen/Sotra... Litt småfiks på den, og visstnok s2-maskin i den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så denne idag eg og. var nokk "bare" urquattro med sq panser. og så alt annet strøken og velholdt ut desverre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var det, traff på bilen igjen seinere i kveld, og jammen kjente jeg ikke eieren og. Er en urquattro ja, med panser og lykter som nevnt.

Utrolig sleten bil, har visst gått på askøy, han kjøpte den for 50k og hadde tenkt å pusse den opp, står AAN-maskin i den med rs2-turbo, gikk visst godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg den freste rundt i byn igår så regnet med det var denne du hadde sett.

Er ''litt'' arbeid på den bilen visstnok.

Forresten en skjøtet coupe fra tidlig 80's...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. Nye bruksbilen til en kamerat av meg. Har også BMW 525 24vt med Haltech og snop turbo. URen skal fullstendig restaureres. Er litt sveising, men den kommer til å bli bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er en som nylig har komt til bergen/Sotra... Litt småfiks på den, og visstnok s2-maskin i den...

Er vel 3 stk på sotra såvidt jeg vet, men hvis det er min du sikter til så ser den slik ut:

S5030199.jpg

S5030195.jpg

S5030198.jpg

3c620bec.jpg

Ikke s2 motor i min, har solgt den til fordel for opppussing av 10V motoren:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.