#1 Skrevet August 18, 2006 Hepp! Er dette vannpumpen min nei?!? En duppedingseboms på høyresiden av motoren (sett forrfra) med to vannslanger, og et elektrisk stikk... Kommer vann på undersiden av tingen... der pilen er ca.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2006 Det er etterkjøling sirkulasjonspumpen. Kjøp hos Møller eller billigere og bedre hos GM (Opel) eller Bosch (den pumpen har delbart impellerhus slik at man kan bytte O-ring): GM #1334064 Bosch #0392020034 Prisen er ca 1400,- hos Opel. Her er en tidligere tråd om samme sirkulasjonspumpe. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=60083&highlight=%231334064 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2006 Her er noen bilder av pumpen og T-stykket jeg byttet tidligere i sommer (klikk for større bilde): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2006 Den går veeeldig sjelden, så sett på en skjøtestuss i stedet og avkjøl toppen ved å kjøre litt i stedet.. Hehe.. Mitt t-stykke røyk også, byttet dét og slangestussen bak på blokka samtidig, de var helt råtne!! Anbefaler å bytte disse når bilen runder 200', så slipper du gåen toppakning og andre kjedelige reparasjoner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2006 Takker og bukker for hjelpa! Skal prøve å få bestillt en så snart som mulig.. like dumt å bytte... er bare sånn harry garasje mekkere som "by-passer!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...