#1 Skrevet August 18, 2006 Repost? Ikke sett denne før her inne http://video.google.com/videoplay?docid=4983762036058715956&q=audi+s1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2006 for et monster! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2006 Må nesten være det værste som har kommet fra Audi. Jeg får gåsehud og blir blank i øya hver gang jeg ser en S1. Fikk aldri oppleve Leif sin i virkeligheten, og det irriterer meg noe grusomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2006 Hvordan hadde en S1 gjort det mot dagens rallybiler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2006 De hadde jo ikke all den elektronikken som de har i dag. Har et inntrykk av at det var mer krevende før. Hvis S1 hadde stilt med en fører som kjente bilen like godt som Solberg kjenner Subaru, så tror jeg det hadde blitt kamp ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2006 Også Leif som solgte en slik for å kjøpe seg en Ford!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2006 Også Leif som solgte en slik for å kjøpe seg en Ford!! Ja for en svimmel svimmel mann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2006 han solgte den fordi deletilgangen var vanskelig og når delene først var sendt var det så lang leveringstid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2006 Hvordan hadde en S1 gjort det mot dagens rallybiler? Noen av prøvene som kjøres rundt omkring i wrcrally i dag, er de samme som dem kjørte på 80-tallet m gr.b-biler, og dem kjører fortere nå, selv m litt over halve effekten. Gjetter på at i tillegg til at bilene har blitt utviklet mye, har også førerne gjort det. På samme måte som at en 100meter-sprinter løper fortere i dag enn dem gjorde på 80-tallet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2006 Repost? Ikke sett denne før her inne Tror den har vært postet her før, uansett, den er spilt inn i forbindelse med 25-års jubileumet for quattro. Det er Stig Blomquist som kjører bilen! Står mer om "hendelsen" her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=23972&highlight=blomquist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2006 Jeg kjøpte en film om Audi Quattro fra da det hele startet. Jeg må si at på noen av rally etappene, så kunne ikke veiene kallles veier en gang. Kunne kanskje gå som kjerrevei, med steiner så store som fotballer.......men bilene holdt: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 2, 2006 Hvordan hadde en S1 gjort det mot dagens rallybiler? Tror ikke dagens WRC biler hadde hatt mye sjangs, de har nok endel bedre kjøreegenskaper. Men mangler 300 hk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 2, 2006 Dagens biler hadde nok ikke hatt stor sjangs, men WRC-biler fra et par år siden tror jeg hadde kjørt fra S1. Hvorfor? Jo, for de hadde både aktive differ og aktivt understell for et par år siden, pluss at motorene har en helt forskjellig karakteristikk. Greit nok, de mangler et par hundre hester, men dreiemomentet er i samme ligaen. De moderne WRC-bilene trekker ut nesten 800 Nm fra en 2-liter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 2, 2006 Dagens biler hadde nok ikke hatt stor sjangs, men WRC-biler fra et par år siden tror jeg hadde kjørt fra S1. Hvorfor? Jo, for de hadde både aktive differ og aktivt understell for et par år siden, pluss at motorene har en helt forskjellig karakteristikk. Greit nok, de mangler et par hundre hester, men dreiemomentet er i samme ligaen. De moderne WRC-bilene trekker ut nesten 800 Nm fra en 2-liter! Tror nok en Gruppe B bil hadde hengt litt etter ja...........tenk på understellet de kjørte med på midten av 80-tallet kontra idag. Pluss at motoren har et helt annet register.......Les mer her : http://www.stormloader.com/groupb/comparison.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 3, 2006 jeg tar gjerne jobben til stig blomqvist, GRATIS!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 3, 2006 jeg tar gjerne jobben til stig blomqvist, GRATIS!!! Jeg "toer" den Skulle likt å hatt jobben til Walter også forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 3, 2006 Jeg "toer" den Skulle likt å hatt jobben til Walter også forresten hadde vært helt greit å ta til takke med den også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...