#1 Skrevet August 18, 2006 jeg kjørte vag-com på bilen min og fikk følgende feil. VAG-COM Version: Release 512.4-UD Control Module Part Number: 8D0 907 557 Component and/or Version: 1,8l R4/193 MOTR HS D05 Software Coding: 02001 Work Shop Code: WSC 10000 1 Fault Found: 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-00 - - Address 08: Auto HVAC Part No: 8D0 820 043 H Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65 Coding: 00040 Shop #: WSC 06317 1 Fault Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-00 - Blocked or No Voltage noen som kan fortelle meg hva de betyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2006 Kan det være spjeldet under pollen/kupe filteret ditt som ikke går riktig? Luftinntaket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2006 Kan det være spjeldet under pollen/kupe filteret ditt som ikke går riktig?Luftinntaket. Mulig det, alt virker som det skal så jeg bryr meg ikke om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2006 Okei. Men skulle du tilfeldigvis kikke nedi der, er det bare å se at spjeldet åpner seg når du slår på ac, og lukke når du slår av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2006 Okei. Men skulle du tilfeldigvis kikke nedi der, er det bare å se at spjeldet åpner seg når du slår på ac, og lukke når du slår av. Men det er denne feilen jeg lurer mest på. Control Module Part Number: 8D0 907 557 Component and/or Version: 1,8l R4/193 MOTR HS D05 Software Coding: 02001 Work Shop Code: WSC 10000 1 Fault Found: 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-00 - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2006 16989 - Internal Control Module: ROM Error = Motorstyringsmodul - feil i leseminne (ROM). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2006 16989 - Internal Control Module: ROM Error = Motorstyringsmodul - feil i leseminne (ROM). Men hva betyr det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2006 det betyr: masse kroner ut................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2006 det betyr: masse kroner ut................ Men hva er feil? vet det er feil med den tomgangsstyringa, er det den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 18, 2006 Ser ut til å være en feil ved styreenheten, ved feilsøking se vedlagt bilde. Kilde Autohidden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2006 Ser ut til å være en feil ved styreenheten, ved feilsøking se vedlagt bilde.Kilde Autohidden. Det er jo ikke bra da Men bilen går jo fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 18, 2006 HI! Vist du sletter feilkoden, kommer den da inn i gjenn? Vist ikkje så er det bare å "drite" i den. Mvh Lars Ivar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 18, 2006 HI! Vist du sletter feilkoden, kommer den da inn i gjenn? Vist ikkje så er det bare å "drite" i den. Mvh Lars Ivar ja, den kommer tilbake. har det noen betydning om tenningen står på eller om motoren går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 18, 2006 Er bilen chippa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 18, 2006 Er bilen chippa? ja det sitter en chip i den, vet ikke helt hva det er men det sitter en abt forseilingstape på boksen så det er vel noe derfra tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 18, 2006 Kommer garantert av at bilen er chippa og går bilen fint uten noen prob så er det bare og drite i feilkoden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 19, 2006 Kommer garantert av at bilen er chippa og går bilen fint uten noen prob så er det bare og drite i feilkoden ja, og drite i ting er jeg flink til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...