Anbefalte innlegg

Sånn helt utav det blå så begynte oljelampa å gi alarm om at noe var galt etter en liten kjøretur, slenger meg inn på ett buss stop, peiler olja og der er det jo olje!?!

Har girkassen olje sensor? Har sett litt svettinger mellom girkassen og en kobling på venstre side.

Eller er noen følere som har tatt kveld?

Den peip ikke 2min etterpå når jeg starta bilen igjen.

: hjelp :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert en føler dårlig jording, dårlig kontakt, eller dårlig oljetrykk (for høyt eller for lavt)=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, hva skaper dårlig trykk da?

og hvilke sensore kan jeg sjekke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, hva skaper dårlig trykk da?

og hvilke sensore kan jeg sjekke?

dårlig trykk kan komme av for tynn olje, slitt motor osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et kjent problem med Golf3. Ikke noe å bry seg om:) Har hatt samma på min. Slå av motoren og på igjen, så lyser ikke lampa. Mao er ingenting galt. Litt teit siden man da kommer til å drite i advarselen den gangen det faktisk ER noe galt, men men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen fungerer vertfall fint i dag.. hvilken sensor er det som må byttes? noen som har ett bilde med denne sirklet inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen har vært uten dette problemet en månedestid nå.. og plutselig har det begynt å kødde litt igjen.. det skjer aldri frem og tilbake på jobb, men når jeg kjører noen mil lengre så kan det avogtil begynne å pipe litt igjen : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det samme problemt med min audi, første gang var på mandag, rett før jeg skulle parkere etter 7 timers langtur blinket den, og nå lyste den når jeg var på vei hjem, da hadde kjørt rundt litt byen, stoppet bilen med engang, ventet 30 sek startet og så var den vekk.

Liker det ikke selvom det kan være sensoren, hjertet hopper ut av kjeften når jeg ser dn lyse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, lys er jo ikke noe problem så lenge jeg vet at ingenting er galt, men den helsikens alarmen som piper som bare juling hadde fått ett lik til å vri seg i grava :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper det ikke er oljepumpa mi som er dårlig....

det kan bli dyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.