Anbefalte innlegg

Er en meget stolt eier av en 100% original 1984 Golf I GTi... Den har har hatt tre eiere før meg, kun "voksne" folk, alle service fulgt osv... Rett og slett et flott eksemplar... Vel, nok skryt... Har byttet støtdempere på den nylig og satte på Bilstein gassdempere. Meget bra disse MEN jeg lurer på hva dere synes om å slippe ned bilen 2 cm... Det hadde gjort seg tror jeg men da er den samtidig ikke original lenger, noe jeg er veldig opptatt av... Blir dratt mellom å holde den 100% original og det å få den til å se enda litt tøffere ut... Meninger mottas med takk...

- Jon

GOLFGTIMK1004.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold den orginal du. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginal eller ikke orginal, så tror jeg bilen hadde blitt mye tøffere med litt senk. Det er rett og slett for mye klaring til å være en GTI.

I mine øyne blir ikke bilen noe mindre orginal av å få nye bedre dempere og bedre kjøreegenskaper.

Det som skjer, er at du får en orginal bil som ser mye bedre ut. En GTI kler ikke masse klaring, enkelt og greit.

Men, den må ikke senkes mye, og det virker som du har satt deg et bra må i så måte. 2-3cm burde være perfekt. Den mister ikke den orginale look´n, men den ser fortsatt mer sportslig ut.

Jeg stemmer helt klart for beskjeden senk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

orginal.

Evt. justerbart så du kan skifte litt mellom :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gtièn hadde blitt mye sprekere med 2-3 cm senk

og bilen er jo ikke 100% original lenger heller, for golf1 gti kom vel heller ikke med bilstein gassdempere. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.