Hvor få tak i helrøde lykter?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurte på hvor man kunne få tak i helrøde lykter altså usa lykter?

 

Vet powerzone har noen helrøde men er det noen som vet om disse passer til coupe og om det er hele "forma" og ikke bare selve glasset liksom...?

 

mvh

Robin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste blir vel å overbevise en vagforhandler til å ta de inn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du vil ofre ryggelys så er det like fint med spraya lykter hvis det er bra gjort:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du vil ofre ryggelys så er det like fint med spraya lykter hvis det er bra gjort:)

 

 

Trenger ikke det heller, er bare å spraye den orange biten, og maskere resten. Har gjort det selv, og det ser meget bra ut. Blinker passe orange også, imotsetning til det røde lyset man vil få på usa-lykter, som ikke er lovlig..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, jeg skal ha nye lykter uansett da de orginale er en smule matte på blinklysa...... men er det likegreit å kjøpe fra powerzone eller? har ikke lyst til å lakkere selv, går greit men da er det mer som kan gå galt og hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel powerzone har ikke røde lykter til coupe så blir jo værre med det da

sedan og coupe har forskjellige lykter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det var det jeg tenkte litt på når jeg så bildene også, så ut som de var til sedan.... men er det ikke annet å gjøre enn å lakkere da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste andre valget jeg kommer på nå er jo ebay og vagforhandler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer, vet du åssen pålti reagerer på usa lykter eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler på at de gidder å bry seg, de ser jo helt originale ut(og er jo det) og er jo laget av hella så er nesten bombesikker på at de går bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det blinker rødt, så kan du nok ende opp med en mangellapp, i såfall er det jo ikke værre enn å bruke de orginale på kontroll. Men jeg har kjørt i mange år med spraylykter som blinker rødt uten at noen har sagt noe så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lyktene matte er det iallefall bare å lakke de opp. Puss de med fint sandpapir og autosol før du legger på ny lakk. Tro meg, det er nesten umulig å gjøre noe galt, det er jo nesten bare klarlakk du legger på. Legg mange tynne lag og la det tørke skikkelig før du legger på neste, så skal det gå helt fint..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får man tak i sånn lakk a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor får man tak i sånn lakk a?

 

 

ingen som vet dette?

 

har dere på maskerings teip når de blir lakkert eller lar dere det gå litt over slik at det blander seg bedre inn liksom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilxtra har hvertfall lyktelakk. Finner det nok hos andre bilrekvisita- og styling-forhandlere også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.