#1 Skrevet Mai 18, 2004 Blir det noe møte i forbindelse med Gatebil / evt kjøre sammen til treffet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2004 Opprinnelig postet av Vivian Aaskjær Blir det noe møte i forbindelse med Gatebil / evt kjøre sammen til treffet ? Hei Vivian! Har ikke hørt noe om dette her. Når har dere tenkt dere nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2004 Vi tenkte å ta oss en tur i morgen lørdag (det er Big Foot show på Mjøsstranda på søndag så vi skulle helst hatt med oss begge deler ) Men vi håper jo at vi blir en liten gjeng som reiser til Våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2004 Når er dette på søndag da? Skal bare til våler på lørdag selv jeg. Drar fra moelv klokka 09. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2004 Mener det begynner kl 1900 på Mjøstranda. Billettsalget starter en time før. Men da dukker vi opp på Shell Moelv kl 09 i morra vi da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2004 Me er tre biler som reiser fra Gjøvik i 0730-0800 tiden... Men er ikkje berre VAG bilar me da. Kva slags bil køyrer du da Vivian.... Tøfft med litt jenter i klubben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2004 Jeg har en -98 A4 Avant 1,8 TSQ. Meget fornøyd med henne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2004 Opprinnelig postet av Vivian Aaskjær Jeg har en -98 A4 Avant 1,8 TSQ. Meget fornøyd med henne Kva slags farge er det på ho da? Har sett eit par fine TQ`ar her, men det om eg har sett din TSQ, det trur eg ikkje... Lurte sjølv på ein slik bil, men endar vel opp på ein A3 T, kapitalen trur eg ikkje strekk til, om ein skal ha rette utstyret og ikkje for mange km på tellaren.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Kva slags farge er det på ho da? Har sett eit par fine TQ`ar her, men det om eg har sett din TSQ, det trur eg ikkje... Lurte sjølv på ein slik bil, men endar vel opp på ein A3 T, kapitalen trur eg ikkje strekk til, om ein skal ha rette utstyret og ikkje for mange km på tellaren.... Hun er jaspisgrønn (legger ved et bilde som ikke er helt up to date da jeg satte på 18" Kosei RZ i vår + at senkesett er veldig nært forestående.. ) Kjøpte bilen i september 2001 og det sto da 58000 på telleren. Har hatt MYE moro siden da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2004 Opprinnelig postet av Vivian Aaskjær Hun er jaspisgrønn (legger ved et bilde som ikke er helt up to date da jeg satte på 18" Kosei RZ i vår + at senkesett er veldig nært forestående.. ) Kjøpte bilen i september 2001 og det sto da 58000 på telleren. Har hatt MYE moro siden da Nice car 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...