#26 Skrevet August 21, 2006 Faktisk ikke helt sikkert men om opphenget er likt på fwd som på quattroen så er nok det like gale der. Er vel TT å S3 som er mest plaget med dinna feilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 21, 2006 Ditta kan skje.. derfor man BØR ha justerebare camber stag bake når man senka kan vel senke litt men ska man bruke bilen til aktiv kjøring å ikke slite bakdekk må man skifte de staga.. kosta vel 2500 + frakt fra usa Omtalt bil er IKKE senket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 21, 2006 Da hadde han uflaks Aldri hørt eller lest om at det skjer med noen som er orginal.. men kan jo vær den har rustet foringa som noen skreiv her å plutselig så ble bilen brukt mye mer aktivt da å slete dem ut så plutselig ryke den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 25, 2006 Leverte inn bilen der han kjøpte den, mercedes forhandler, der dem ble enige om å dele kostnadene 50/50, men nå ser det ut som at Møller tar kostnadene etter litt undersøkelse, så det er nok noe garati greier fra Audi her, fant også ut at denne bilen har vært inne for kontroll på akkurat dette området for noen år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 25, 2006 Er dette ett problem kun på Quattro ?Jepp, så vi trenger ikke bekymre oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...