Mjøsa: Vi prøver igjen, utvidet lokalagstreff på Hamar

Anbefalte innlegg

YEAH! da blir det en brukbar 1'er på meg på søndag. så får på litt små senk og felgs til da:D tut å kjøre sier bare jeg:D prøve å tvinge med meg en så jeg kan kjøre. uhu,øvelseskjøre:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette burde jeg klare og få med meg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naaj...får nok ikke blitt med på detta,skal i bryllup lørdag, så jeg må dra fredag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viking skipet parkering plass er nå godkjent område for oss denne dagen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, no can do > Er på no' jobb greier den helga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å lage et rekaleme ark, som vi kan ha i sideruta på bilen ell noe, noe alla treff vw audi ved vikingskipet, dato, klokkeslett.... arrangert av mjøsa lokalag i regi av vw audi club norwegen, ønsker medlemmer om andre vw audi entusiaster velkommne til crusing og kjørerute ell noe? hadde vært en ide.... må være noe som er lett å lese, å ikke alt for mye dill dall, noen logoer på ell noe slikt? bare at det ikke er rotete sånn at man må studere det for å få lest det, er ikke noen som kan lage til noe slikt som vi kan ha i ruta ell noe da?

 

er jo en fin måte til å få flere medlemmer, så får dem sett hva klubben er for noe også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen er jeg med, og har spredd ryktet til flere så håper de blir med! :)

dette blir kult!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FEAN,han kuken som sku selge meg bilen. han solgte den plutselig til noen andre.hadde avtalt å hente og alt! så da blei det vel ikkeno hamar alikevel:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å lage et rekaleme ark, som vi kan ha i sideruta på bilen ell noe, noe alla treff vw audi ved vikingskipet, dato, klokkeslett.... arrangert av mjøsa lokalag i regi av vw audi club norwegen, ønsker medlemmer om andre vw audi entusiaster velkommne til crusing og kjørerute ell noe? hadde vært en ide.... må være noe som er lett å lese, å ikke alt for mye dill dall, noen logoer på ell noe slikt? bare at det ikke er rotete sånn at man må studere det for å få lest det, er ikke noen som kan lage til noe slikt som vi kan ha i ruta ell noe da?

 

er jo en fin måte til å få flere medlemmer, så får dem sett hva klubben er for noe også :)

 

 

en god ide men har sykt dårlig tid om dagen. så håper på at folk kan prate og si fra til alle de kjenner som har vag bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer jeg.. hvis bilen er ferdig da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer jeg.. hvis bilen er ferdig da..

må prøve å få til det da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kult å henge seg med Oslo lokallag oppover, men det er langt å kjøre på en hverdag da:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kult å henge seg med Oslo lokallag oppover, men det er langt å kjøre på en hverdag da:P

 

er jo lille lørdag dette da. kom igjend nå bli med gitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo lille lørdag dette da. kom igjend nå bli med gitt

Det er fredag ja:P hehe min feil trodde det var torsdag jeg:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da begynner det å nærme seg 1.september !

 

Er det noe samkjøring på gang fra gjøvik til hamar? Thomas, Anders : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på samkjøring fra Gjøvik jeg. Håper bare jeg får skilter på A6'n i morgen ellers blir det prøveskilter.

Når blir avreise fra Gjøvik a ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det kommer noen ifra hadeland også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på samkjøring fra Gjøvik jeg. Håper bare jeg får skilter på A6'n i morgen ellers blir det prøveskilter.

Når blir avreise fra Gjøvik a ?

 

 

Kan vi ikke fastsette oppmøte klokka 18.00 og avreise 18.10 ? Da skulle vi være på vikingskipet til nøyaktig klokka 19.00 eller noe ?

 

Oppmøte sted statoil mjøsstranda as usual !: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke fastsette oppmøte klokka 18.00 og avreise 18.10 ? Da skulle vi være på vikingskipet til nøyaktig klokka 19.00 eller noe ?

 

Oppmøte sted statoil mjøsstranda as usual !: smil :

 

Fungere bra for meg det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rolfsburgen kommer. med fersk bulk i panseret og heftig eksoslekkasje. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rolfsburgen kommer. med fersk bulk i panseret og heftig eksoslekkasje. : rock :

 

hehe :P Høres bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke fastsette oppmøte klokka 18.00 og avreise 18.10 ? Da skulle vi være på vikingskipet til nøyaktig klokka 19.00 eller noe ?

 

Oppmøte sted statoil mjøsstranda as usual !: smil :

Høres bra ut det.. :)

Om det kommer noen fra Lhmr, kan vi jo svippe innom Shell Moelv også..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.