#1 Skrevet August 19, 2006 Er det noen som skal kjøre til rudskogen i morgen tidlig??Har tenkt å kjøre fra oppegård kl 0800 ca... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2006 håkon snakket om kl 0900 fra shell i ås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2006 østfold gutta skal reise i fra mosseporten kl 0800 i morgen,tenkte å slå følge med de,lyst til å være der litt tidlig tenkte jeg...reiser da i fra oppegård 0730,noen som vil slå følge da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2006 jeg passerer oslo rundt 8-tia i morra... mulig vi treffes på veien da kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2006 Tenkte å dra ca 0740 fra tusenfryd i morra,kanskje du rekker det,så hadde vi klart å møte de i fra østfold kl 0800?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2006 Tenkte å dra ca 0740 fra tusenfryd i morra,kanskje du rekker det,så hadde vi klart å møte de i fra østfold kl 0800?? Får se hvor fort det går i morra tidlig.. Skal se når jeg passerer tusenfryd i morra om det er noen biler der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2006 oK,BARE PASS PÅ LAPPEN!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2006 oK,BARE PASS PÅ LAPPEN!! Kjører skjeldent over "grensa".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...