Anbefalte innlegg

Et par bilder fra streetlegal på Eikås i dag.

 

Roger og Karianne i hver sin RS 4.

 

Måtte ha med Polly også.

2006_0819Image0004.JPG

2006_0819Image0010.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvordan Roger gjorde det med sitt nyinnkjøpte vidunder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CIMG0110.jpg

CIMG0111.jpg

CIMG0112.jpg

 

Golf 1 gti. 2. plass i minste klassen.

CIMG0134.jpg

 

RS4. 2. plass i nest største klassen. Street??

CIMG0139.jpg

 

Vinner av Bad boys

CIMG0145.jpg

 

Kvifor det eine bildet blei større enn dei andre aner eg ikkje: klø :

Aner heller ikkje kvifor dei andre blei så små:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvordan Roger gjorde det med sitt nyinnkjøpte vidunder?

 

Kjørte 9.09 som beste tid, og ble slått ut tidlig i elimineringen.

 

Tror klutsjen ble litt varm, så tidene kan nok slipes litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ford førstemann i mål? for ei flause.... burde vel vært ein quattro... huff!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ford førstemann i mål? for ei flause.... burde vel vært ein quattro... huff!!!!!!!!

Jeg stilte iallefall gjorde du?????? jeg tapte med 00.04 sek, jeg gjorde mitt beste men jeg hadde det morro og det er det viktigste for meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den "Forden!" er en RS500 med ca 500 hk. Motor er bygd av en cossworth guru i England for et 6-siffret beløp. Så det skal en del til for å henge på den. Kansje en vakker dag.... Skulle lokket noen til byn med quattro og motor til å holde han. Det hadde vert artig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stilte iallefall gjorde du?????? jeg tapte med 00.04 sek, jeg gjorde mitt beste men jeg hadde det morro og det er det viktigste for meg.

Og det må sies at det var "grisekult" å se på :tilber: Lykke til neste gang, trø flat pedal!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den "Forden!" er en RS500 med ca 500 hk. Motor er bygd av en cossworth guru i England for et 6-siffret beløp. Så det skal en del til for å henge på den. Kansje en vakker dag.... Skulle lokket noen til byn med quattro og motor til å holde han. Det hadde vert artig.

 

[OT]En Rs500 er det IKKE, som kjent ble kun RS500 levert som vingebil og ikke sedan :) Er nok bare en vanlig Cosworth som er godt trimmet : vinke : [/OT]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo den, den hvite.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve (hvit cossie) kjørte vel i Bad boys klassen.

 

Karianne kjørte i Street.?

Andreplass er dritbra. Det var mange raske/gode biler med.

Kjempeartig å se at en jente vil/har lyst til å kjøre. Det er ikke for mange av dem blandt oss.

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stilte iallefall gjorde du?????? jeg tapte med 00.04 sek, jeg gjorde mitt beste men jeg hadde det morro og det er det viktigste for meg.

Jeg syntes det var drita bra. Du sto løpet helt ut og andre plass er en plassering, tredje er ikke;)

Ellers ble jo finalen i Bad Boys et rent sierraoppgjør. Det sier jo litt at en gammal ford slår amrikanere med opptil 1400 hk, været var helt klart ikke på bakhjulstrekkerenes side lørdag. Men det var like fullt en underholdende lørdag, Polly brukte jo de 1400 hestene til det eneste fornuftige på en dag som denne: 201m hjulspinn: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo den, den hvite.

 

OK mulig den kvite er RS500 :) Men sånn som det står overfor er det ganske vanskelig å forstå noe annet enn at "Forden" som slo Karianne er en RS500 noe den altså ikke er men derimot en vanlig Cosworth som sikkert er trimmet endel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sier jo litt at en gammal ford slår amrikanere med opptil 1400 hk, været var helt klart ikke på bakhjulstrekkerenes side lørdag.

 

Såvidt jeg vet har da også de fleste Sierra vingebiler også bakhjulstrekk : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet har da også de fleste Sierra vingebiler også bakhjulstrekk : vinke :

Vel, dette var ikke en av dem;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ble mye OT dette, men dere sier altså at den kvite vingebilen ikke bare er en RS500 men faktisk en RS500 med 4x4?? Har ufattelig vanskelig å tro at dette kan stemme da en RS500 er en uhyre skjelden (og verdifull) bil så at noen bygger den om til 4x4 høres bare helt utrolig ut. Cosworth vingebil (eller RS Cosworth som den heter) med 4x4 hadde vært spesielt nok i seg selv da dette såvidt jeg vet aldri har blitt levert, men en RS500 med 4x4??

 

Misforstå meg rett for det stemmer sikkert siden dere sier det, det høres bare helt utrolig ut at noen kan finne på å gjør dette. For det blir omtrent det samme som å bygge om en SportQuattro til RWD eller FWD (SQ og RS500 er vell omtrent like skjeldne) og tror ikke så mange SQ eiere gjør dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg vet så er det en vanlig vingebil som er bygget om til 4x4, der det også er benyttet orginale RS500 deler som vinge og frontfanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett om vi liker vag så må det sies at denne sierraen er syyyyyk:)Og 4x4 gjør det bare enda råere.....Og det er jo meget spesielt bygg da,med tanke på 4x4:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv hatt Cosworth så jeg sier ihvertfall ikke noe imot på at det er morsomme biler :)

 

At det viser seg å være en vanlig vingebil som er bygd om til 4x4 er tøft og spesielt nok det, og ihvertfall mer spiselig enn at det er en org RS500. Det at det er RS500 deler/styling gjør i mine øyne ihvertfall ikke bilen til en RS500 ;) Blir litt som "SportQuattroen" som var komt til Bergen som viste seg å være en UrQ med noen SQ detaljer :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv hatt Cosworth så jeg sier ihvertfall ikke noe imot på at det er morsomme biler :)

 

At det viser seg å være en vanlig vingebil som er bygd om til 4x4 er tøft og spesielt nok det, og ihvertfall mer spiselig enn at det er en org RS500. Det at det er RS500 deler/styling gjør i mine øyne ihvertfall ikke bilen til en RS500 ;) Blir litt som "SportQuattroen" som var komt til Bergen som viste seg å være en UrQ med noen SQ detaljer :rolleye:

 

 

Arve er en kompis av meg. Det stemmer at dette ikke er en RS500, men den har en del deler fra RS500.

Motor er som skrevet tidligere oppbygget av Ford Motorsport sine folk, og i tillegg har han satt inn Dogbox kasse og sveiset differ. DETTE FUNKER!!!!

 

Bare synd det ikke er en Audi, men han er og blir en Ford mann, og gjør det også for å stoppe kjeften på vår alles Børge Olsen Racing:-)

.......som også er en mann med STORE ord:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for komp....:) Jeg har kjørt street siden 1997, og det er knall gøy, spiller ingen rolle hva plass en kommer på (jo litt), jeg vet hva bilen er god for, og vet jeg kan kjøre bedre. Det som er det morsomste er når gutta blir sur for å ha tapt mot en jente. Så kom igjen jenter, kjører dere en gang blir det garantert flere!!!

Men jeg lurer alltid på hvorfor ialle dager det står så mange audier på parkeringen, der står rs2, s3 osv hvorfor kjører ikke de????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for komp....:) Jeg har kjørt street siden 1997, og det er knall gøy, spiller ingen rolle hva plass en kommer på (jo litt), jeg vet hva bilen er god for, og vet jeg kan kjøre bedre. Det som er det morsomste er når gutta blir sur for å ha tapt mot en jente. Så kom igjen jenter, kjører dere en gang blir det garantert flere!!!

Men jeg lurer alltid på hvorfor ialle dager det står så mange audier på parkeringen, der står rs2, s3 osv hvorfor kjører ikke de????

 

De tør ikke kjøre for de vet de bare taper mot en jente! knalltøft:)

 

Vet og du kan kjøre bedre, det har du vist tidligere med bilene du har parkert og tidene du har å vise til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som vet hva aldersgrensen, eller om det er noe som vår datter på 7 år kan kjøre. drømmer om at hun skal bli rally kjører og da må en begynne tidlig å trene. Må være på 4 hjul

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som vet hva aldersgrensen, eller om det er noe som vår datter på 7 år kan kjøre. drømmer om at hun skal bli rally kjører og da må en begynne tidlig å trene. Må være på 4 hjul

 

Du er helten til min datter på 7,5år, Karianne.:tilber:

 

Her står det noe om aldersgrenser...Nyheter om aldersgrenser

 

men husk: Alle topp førere i FORMEL 1 har startet med kart!!

 

Fra det året du fyller 7 år kan du starte trening med kart! Det er 10 års aldersgrense for å starte i ordinære løp og siden går det slag i slag. Og her er det er ingen øvre aldersgrense! Karting er ikke bare for gutta, her er også jentene godt representert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.