#1 Skrevet Mai 18, 2004 Lure på å få bilen lakkrensa og polert hos en profesjonell. Har dere noen gode forslag? mvh. Tor Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2004 Tror Forus Bilpleiesenter er flinke på det. Fjetland bruker de til å klargjøre nye biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2004 TG (?) Bilpleie ved flyplassen skal være veldig flinke, og rimeligst i distriktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2004 Kan også anbefale Forus Bilpleiesenter. Hadde bilen min inne der i fjor, og var veldig fornøyd med det. Betalte da 1100 kr for komplett utvendig vask/rens/rubbing og polering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2004 Hadde min hos Forus bilpleiesenter og ble veldig fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2004 Fekk tilbud på Bryne Bilpleie AS. Rubbing + Lakkforsegling 2000,- Dei bruker kun maguilar produkt. Rubing alene 1600,- og Forsegling 1200,- Normalpris på forsegling skulle vist være ca 2000,- er dette bra priser? mvh. Tor Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2004 Opprinnelig postet av Tor Inge Åsen Fekk tilbud på Bryne Bilpleie AS. Rubbing + Lakkforsegling 2000,- Dei bruker kun maguilar produkt. Rubing alene 1600,- og Forsegling 1200,- Normalpris på forsegling skulle vist være ca 2000,- er dette bra priser? mvh. Tor Inge. Dette vil jeg si er litt dyrt. Samme behandlingen du får hos Forus Bilpleiesenter, og de bruker også kun Meguier. Kjempegreie folk også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2004 va innom idag. Fant ut at rubing av noen få striper + lakkforsegling passa bra. 1350,- Tru ikkje Forus Bilpleiesenter er billigere. For vanlig vask, boning skal di ha 695 trur eg det var. Lakkforsegling er vel en tokomponent aperasjon eller noko slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2004 Eg satse alle pengane mine på JOHS LUNDE bilpleie!!!! Di gjørr jaffal ein skjikkelige jobb der... + han så drive d har nettop kjøpt seg ein s4. Han sko melda seg inn i klubben han og sa an.(kan sikkert ordna goe prisa for medl.) Bilvasken e garantert den beste i distrikte . 5 båsa på siå av kverandre!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...