#1 Skrevet August 19, 2006 Hva kan det bety? Manualen er på tysk og det er ikke mitt morsmål for å si det slik. Det er altså lampa for gløding som blinker. Det indikerer at noe er feil og at nødprogrammet er aktivt, men har noen en ide om hva feilen kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2006 Regner med at du da har en TDI diesel. Sjekk om bremselyset ditt virker. Hvis sikringen for bremselyset er def. blinker glødelampa. Hvis sikringen er hel og bremselyset IKKE virker kan det være at bremsepedalbryteren nede ved pedalen er defekt. Hvis sikringen er hel og bremselyset VIRKER kan det være at nevnte bryter har feiljustert seg og må innstilles på nytt eller at den har en defekt og må byttes uansett. Utover dette kan det kanskje være andre årsaker, men få tatt diagnose på bilen din, så tipper jeg det røpes noe der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2006 OY,det kom kjapt:) Takker for det, skal sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2006 Og det stemte! Gåen sikring var grunnen. Så nå er det iorden: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2006 Opplevde at glødelampa begynte å blinke like etter oppstart her i sommer på fruens Octavia. Jeg så for meg all slags elendighet, men det viste seg å være sikringen til bremselyset som var røket. Mest sannsynlig som en følge av kjøring med campingvogn Sjekk bremselyset først. Fortsett evt. med en diagnose og utlesning av eventuelle feilkoder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2006 Kom samtidig den gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2006 Litt treig i avtekket her Svar avgitt. Feilsøking gjennomført. Feil utbedret. Alt dette mens jeg satt og skrev mitt svar. Dette forumet er utrolig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2006 He he....morsomt da det går sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2008 jeg elsker forum, planla å dra på møller i morgentidelig, flaks jeg tittet her først:D der sparte jeg masse ppenger, takker gutter!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...