#1 Skrevet August 19, 2006 Hei! Starter en tråd for bilder fra Rudskogen 18. - 20. 2006 Bildene er tatt med 1/100sec, f8, brennvidde 90mm mvh Are Bjølseth & SUZYQ Canon EOS 30D - EF 70-200L 2.8 USM IS Flere bilder er lagt ut på Billed-serveren JEJE, i max oppløsning, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2006 Har du noen bilder av en lotus Rød coupe ala RS2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2006 Nei, dessverre. Kun 90 Quattro'en til AudiSentrum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2006 Hei! Prøver igjen. Det er mye "strul" med max størrelse etc. /AB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2006 Bruk en ekstern kilde til bilde opplastning:) http://www.Photobucket.com f,eks.. I tillegg bør du rezise bildene dine, prøv f,eks Irfanview som du finner gratis på http://www.Download.com. Da kan du ha ganske ok oppløsning selv om filen ikke er så stor, Jpeg er et bedre format enn Bmp osv Pene bilder da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2006 Fin Audi S4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2006 Bruk en ekstern kilde til bilde opplastning:) http://www.Photobucket.com f,eks.. I tillegg bør du rezise bildene dine, prøv f,eks Irfanview som du finner gratis på http://www.Download.com. Da kan du ha ganske ok oppløsning selv om filen ikke er så stor, Jpeg er et bedre format enn Bmp osv Pene bilder da:) Har nettopp søkt om plass på en billedserver, så da kan jeg legge ut bildene i orginal 8.2Mpix oppløsning. Jeg benytter Adobe Photoshop Elements 4.0, som burde være tilstrekkelig. Problemet er at man ikke kan sette både max canvas 1024x768 OG max filstørrelse samtidig, kun kvalitet fra 1..10. Ellers takk for gode tips alle sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2006 Siste bilde før jeg bytter til Bilde-server 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 20, 2006 meget fin oppløsning synes jeg=) og bra bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 20, 2006 Det var vått på lørdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 20, 2006 John-Arild i farta . (Bildene er tatt med mobilkamera SonyEricsson K800i) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 20, 2006 Noen bilder fra utstillingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 20, 2006 Flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 20, 2006 Og flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 20, 2006 Og 2 til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 20, 2006 2 til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 20, 2006 Og enda flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 20, 2006 Og til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 20, 2006 Noen bilder fra lørdagen! UrQuattro! Urq's! Grove bremser: UrQ's! Go' Rekka! Området sett fra start-området! Effektiv liten sak:) Kommer flere bilder senere ikveld! EDIT: Døde lenker:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 20, 2006 Flere av mine bilder fra søndagen ligger HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 20, 2006 mer mer! gjerne bilene på banen.. også film fra kl 1700-1800 på lørdagen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 20, 2006 Flere av mine bilder fra søndagen ligger HER Fine bilder Magne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 20, 2006 Fine bilder Magne! Takk for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 20, 2006 Og enda flere. Er denne tilsalgs? Ser det henger en lapp i speilet der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 20, 2006 Er denne tilsalgs? Ser det henger en lapp i speilet der.. ja, så den istad.. 450 000,- tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...