#51 Skrevet August 20, 2006 2 siste fra The Silver Mafia: vinke : Edit: Mulig det kommer mere fra The Silver Mafia gjennom Arve. Tok du foresten noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 20, 2006 Flere bilder fra meg: Noen flere bilder av UrQ, ja, jeg syntes de er fete;) Ble skummelt når den hvite på bildet dukket opp i speilet mitt på banen ja!! 21" ! ! ! ! 21"!!! Bandit armed with 21's! Håkon er ikke snau og trøkker til der det trengs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 20, 2006 Noen som har noe mere info om den Corren med sidepipes?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 20, 2006 Får vel klemme ut noen bilder jeg også... Jeg og "Joppe" hadde med oss Per Sigurd på treff for første gang. Vi kjørte i samla tropp til Rudskogen fra Ås... Per ventet på oss med Prosjekt Hastverk... En av mine absolutte favoritter på treffet... (og jeg som egentlig liker gamle biler ) Treffet's feteste kant? Dette liker vi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 20, 2006 Har tatt noen bilder selv. Men orket ikke ta så mange. http://www.ocpixel.com/galleri/vacn_rudskogen_06/index.htm Sjekk linken for å se på bildene. ( få bilder, men ganske fine ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 20, 2006 Blir aldri lei av typ 81/85, Geir Tony sin er i særklasse... Men Anders sin er ikke langt etter... 2 ganger x-Audisentrum-biler, den ene er solgt og den andre er til salgs... Christer sin fine Audi 50 GLS, nå på egne skilter... To biler bygd av Gøran... Verdens raskeste pizzabil... 1 og 3 plassen, men hvor er 2. plassen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 20, 2006 Og Bobla til Bård til slutt... Resten av bildene finner du HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 20, 2006 Noen som har noe mere info om den Corren med sidepipes?! Hvis jeg ikke tar mye feil, så er han medlem av Agder lokallag. Husker dessverre ikke navnet hans i farten. Han bor i Flekkefjord tror jeg. Edit: Ikke helt original den Corradoen..... Litt mer enn bare sidepipes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 20, 2006 Hvis jeg ikke tar mye feil, så er han medlem av Agder lokallag.Husker dessverre ikke navnet hans i farten. Han bor i Flekkefjord tror jeg. Edit: Ikke helt original den Corradoen..... Litt mer enn bare sidepipes Tom Nordstrøm fra Flekkefjord. Morsomt at han faktisk har de pipene godkjent i vognkort med TÜV papirer Faller sikkert ikke i smak hos alle, men jeg syntes nå det var en koselig oppfriskning av en Corre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 21, 2006 Her er noen bilder også http://vagner.jeje.je/bilder/Rudskogen-2006-19-20 Mamma for noen fete felger Døds Cult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet August 21, 2006 Rs 6? Var uansett helt rå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet August 21, 2006 Ennå fler IIIK! Se helt bort ifra det siste bildet her, anlegg er bare 20% ferdig, måtte bare ha noe lyd før jeg kjørte avgårde.. Med god hjelp fra en i klubben ble dette gjort på fredag ettermiddag.. Utover det, mye flotte bilder å se på, mye flotte biler som ble utstillt også gitt.. Minnes en flott rs6 og en a6 som var enda flottere enn den virkelige rs6.. *hint, kaaaaaant!* Fortjente virkelig best in show! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet August 21, 2006 Her er noen bilder passasjeren min tok: Trykk på bildene for større oppløsning:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet August 21, 2006 Rs 6?Var uansett helt rå! Den svarte var en A6 v6 som var bygd om med masse fra rs6 og var UTROLIG fin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet August 21, 2006 Noen bilder fra meg, tatt på søndag ettermiddag. Bøllete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet August 21, 2006 Den svarte var en A6 v6 som var bygd om med masse fra rs6 og var UTROLIG fin! Han skulle egentlig hatt vanlige rs6-skjermer, men de måtte breddes ytterligere, 20x11" foran og bak!!! Pent stykke arbeid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet August 21, 2006 2 siste fra The Silver Mafia: vinke : Edit: Mulig det kommer mere fra The Silver Mafia gjennom Arve. Tok du foresten noen bilder? Den Toureg`en var ikke feil:) Fet kjerre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet August 22, 2006 Ingen som kansje har et lite bilde av min Sølvgrå Gølf med BH på? Er spesielt interesert i bilder fra Søndagen, da jeg klarte å røyklegge utgangen av langstrekka:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet August 22, 2006 Jeg etterlyser også bilder av min "kjedelige" røde polo 2:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet August 22, 2006 Her er noen av de bildene jeg har tatt i helga. Slenger ut de som ble bra. tror det er på tide med nytt kamera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet August 22, 2006 supert Henrik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet August 23, 2006 Her er noen fra meg også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet August 23, 2006 .............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet August 23, 2006 ............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet August 23, 2006 ....GT's URQ og min 90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...