#76 Skrevet August 25, 2006 Tok visst noen jeg også. Men som vanlig fikk jeg jo aldri tatt bilde av de jeg skulle ha bilde av.. Her er noen hulte-ti-bulter fra Lørdag og Søndag: Knallhard s-race i slakteren runde etter runde: Bøllebil Nein danke zu Japanische Industriabfall bøs lyd i denna: Bøllete sjåfør Rs6 optikk 1: Rs6 optikk 2: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet August 27, 2006 Litt bilder fra meg og. Solen går ned og en liten kolonne med biler fra Agder kommer over grensa med øl og kjøtt. Pyrotekniks i grillen!!!! HURRA!!! En perle av en VW Jeg fikk testet banekjøring og fastslo at 195/65-15 ikke er banedekk for en A6... Hvem hadde trodd det? Nydelig farge på en Golf Prosjekt Hastverk koser seg i sola sammen med eldre herremenn(biler) Et par strøkne Audier Herskapet, med sitt rullende slott/hotell/garage/verksted/dusj-fasiliteter og masse andre fantasiting, koser seg i partyteltet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet August 27, 2006 Får vel hive inn litt jeg og da... Teltet først, da vi ikke hadde elektriske lyskilder måtte de kloke hodene i Agder&vestfold camp ty til stearin ol., luktet ikke allverdens, tilsnakk fra lokallagslederen måtte og til, men det var da hyggelig nok Tonen var og bra etter ett par brune eller 7.. Per hadde ikke sovet så godt natta før da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 27, 2006 Så har vi litt til: (litt ego det siste kanskje ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 27, 2006 Og den var fett breddet denne "Rs6en" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet September 18, 2006 http://www.flickr.com/photos/tomnordstr/sets/72157594248608440/ Slenger ut en link til de bildene jeg tot på treffet... Full Size kan bestilles via PM dersom noen ønsker det. Etterlyser også bilder av Corradoen min på banen, noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet September 18, 2006 et lite bilde av S6'en til Trond. edit: litt trist med alle refleksene i den nydelige lakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...