#1 Skrevet August 20, 2006 noen som vet om noe man kan bruke for å gjøre rent seter i bilen? jeg har et lyst interiør og det blir så fort flekkete, var og krepset i går og satte meg i bilen med litt bløte klær, det laget også fæle flekker.. noen som vet hva jeg kan gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2006 Vanish oxi action funker som bare det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2006 Vanish oxi action funker som bare det! Hvordan bruker du det? spray og børste? hvordan er det å impregnere setene slik at de ikke tar til seg vann og annet som blir sølt på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2006 Her er det hjelp å få: http://www.skinnassistanse.no Tror til og med han kan fixe opp bestemora di, om hu er litt skrukkete blitt........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2006 Vanish oxi action funker som bare det! Noen som har brukt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2006 Har du skinn eller stoff? Stor forskjell på hvordan man renser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2006 Har du skinn eller stoff? Stor forskjell på hvordan man renser... Det er stoff seter. de er lyse, så det blir flekker på de bare det kommer vann på de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 22, 2006 Jeg brukte noe stoffrens fra "Letherman" eller noe som jeg fikk på Bohus. Det fungerte bra for å rense. Etterpå sprayet jeg på impregnering, og etter det så var det veldig enkelt å holde rent både seter og tepper. Sand og skit festet seg liksom ikke, var bare å støvsuge opp. Tror ett triks iallefall er å impregnere etter vask. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2006 Jeg brukte noe stoffrens fra "Letherman" eller noe som jeg fikk på Bohus. Det fungerte bra for å rense. Etterpå sprayet jeg på impregnering, og etter det så var det veldig enkelt å holde rent både seter og tepper. Sand og skit festet seg liksom ikke, var bare å støvsuge opp. Tror ett triks iallefall er å impregnere etter vask. hvilken impregnering brukte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 22, 2006 Rensing: Autoglym interiørrens gjorde underverker for sporene etter barn i 6 pr og 100.000km for min del...... (Har ikke impregnert) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 23, 2006 Den som var i pakka med rens, er en to-pakk dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...