Bergen: Da var treffet over for denne gang

Anbefalte innlegg

Da var det over... Dette var det første treffet jeg har vært på så langt og må si at jeg er imponert.. vanvittig bra opplegg og MASSE fete biler.. Ser frem til neste gang :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da er jeg kommet meg hjem igjen! Tusen Takk for at du likte deg på treffet! Vi var jo heldig med været også iår! Så dette vil jeg si var en treff vi er kjempe fornøyd med!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkuratt kommet meg hjem jeg og nå. Takker for ett flott treff... Må si meg meget fornøyd. Får håpe vi kan få til noe her i stavanger slik at dere kan komme ner til oss en tur en gang! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil og takke for et kjekt treff.

Ekstra kjekt var det jo å ta med seg 2 pokalar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og hå.. da er vi også i boksen her hjemme :) det var kjekt å se på alle de fine bilene, og ikke minst den råe kjøringen noen presterte.

Vil også rette en STOR takk til gjengen fra Haugesundstraktene som slengte seg med på fredag (Dag Anders og Jonny m/følge), og de to fra Stavanger (Kenneth og Stian) som var kjempe flotte reisekompiser!

Skal også sende en kjempetakk fra Joachim (4 år) til Dag Andre, ettersom han fikk sitte på ett par runder på banen, dette kommer han til å huske i lange tider!! :D

Folkene ellers rundt forbi på campingen var utrolig hyggelige, og gleder meg til neste treff allerede, og som Stian sier, kanskje i Stavanger ??

 

Ellers vil jeg si meg godt fornøyd med det meste, selv om infoen var litt "hakkete" og noe "jeg har hørt at..." til tider.

Men å komme tilbake til Bergen igjen, ja hvorfor ikke?? :D

Terningkast 5

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil takke for et flott opplegg. Mitt første treff i VACN regi. Tok med familien min og kikket på flotte biler.

Eneste som er en drawback, er jo banen Det blir så lite publikumsvennlig. Men det kan jo ikke gjøres noe med. Så lenge vi ikke har en asfaltbane på vestlandet. Heia politikerene.

Flott at også Touran eiere tør å vise fram bilene sine i dette "mylderet" av Auda'er. Oi sa jeg det høyt?

Jeg kommer neste gang og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker til alle de som stelte til dette treffet! Det var knall bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ved ett bilde av Kennth og bilen hans: smil : Litt utpå kvelden he he

kenneth.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp med hånden de som føler at bilen dies VIRKELIG skilte seg ut fra de andre sine biler : vinke :: smil :: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp med hånden de som føler at bilen dies VIRKELIG skilte seg ut fra de andre sine biler : vinke :: smil :: flau :

: vinke :: smil :

Ja, jeg kom omtrent akkurat inn døra etter en strålende helg i Bergen. Kjempeflott treff, personlig vil jeg si det er i år kun slått av Nordvest: rock :

Vil takke alle som sto på for at treffet ble som det ble.

Det som nå skal sies kommer til å bli sagt maaange ganger fremover: toppen av denne helga var paradoksalt nok hjemturen i dag, den som vanligvis er den tyngste fra treff. Vi 6 fra Ålesund/Molde/Nordmøre som kjørte sammen hadde en helt fantastisk tur som til tross for sine 9 timer ikke èn gang føltes langdryg og kjedelig. Egen tråd kommer, HELT sikkert: smil : Men , nok en gang; Takk til dere i Bergen for et flott treff, jeg kommer igjen neste år : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for en liten halvtime siden så var også Nordmøringene komt seg hjem :)

 

Takk for et flott treff!

 

Ellers vil jeg skrive under på det Terje skrev :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil takker dere for kommisene! Men kom gjerne med flere tilbake meldiger på hva dere synes og hva dere kunne tenkt dere forbedret.

 

Vi stiller iallefall med nytt treff neste år og mulig ett til!!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra treff! Eneste jeg har å kikke på er at banen er for liten til min tomat-bil (Dette må dere gjøre noe med!) og at jeg er skuffet over at jeg ikke vant senkesettet siden du lurte meg til å kjøpe to lodd!

 

;)

 

Eller burde vel Vidar fått en utmerkelse for sinn satsing på banen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble du lurt av kremmer`n Ronny!! LOL

Ja banen får vi bygge ut når folk begynner og støtte oss mer en dem gnierne som bare kjøpe 2lodd HIHI Det blir det ikke noe overskudd av assa.

 

TThomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for en liten halvtime siden så var også Nordmøringene komt seg hjem :)

 

Takk for et flott treff!

 

Ellers vil jeg skrive under på det Terje skrev :)

Lurer på om vi traff Nordmørsgjengen på Sjøholt inatt på vei hjem :) Er bilen din ZE-regga Eskild ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakeldingene :-)

 

Legger ut noen av tiden på banekjøringen:

 

4x4 gjengen,

Den har BO Racing med Børge Olsen vunnet vært år, vi gratulerer.

 

1 Børge Olsen A4 Sedan 1,8TQ MTM 47,27

2 Jan Sagstad Audi 1,8TQ Avant MTM 47,83

3 Øystein Tomassen G60 Syncro 48,59

 

 

FWD, gjengen vant Morten !

 

1 Morten Gunmundsen Golf VR6 51,18

2 Kristian Heldal Audi 80 52,11

3 Rogger Egge Golf TDI 54,4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også takke for et strålende treff i Bergen (som vanlig). Jeg synes i likhet med Terje (Hei forresten, hadde ikke forventet at du var her inne;)) at dette er på topp 2 av treff i løpet av året, sammen med Nordvest (og jeg har jo litt å sammenligne med, siden jeg har vært på 12 treff i år). Og tusen takk for pokalen. Jeg hadde ikke forventet det i år igjen.:tilber:

 

Jeg vil også takke Andreas (pus) for atter en underholdene og bra tur.

Ryktet på sms sier at han ikke kom helt hjem uten hjelp i går kveld?:o Men han kan kanskje utdype litt?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakeldingene :-)

 

Legger ut noen av tiden på banekjøringen:

 

4x4 gjengen,

Den har BO Racing med Børge Olsen vunnet vært år, vi gratulerer.

 

1 Børge Olsen A4 Sedan 1,8TQ MTM 47,27

2 Jan Sagstad Audi 1,8TQ Avant MTM 47,83

3 Øystein Tomassen G60 Syncro 48,59

 

 

FWD, gjengen vant Morten !

 

1 Morten Gunmundsen Golf VR6 51,18

2 Kristian Heldal Audi 80 52,11

3 Rogger Egge Golf TDI 54,4

 

 

 

 

Kan du legge ut tiden for 4x4 uten gateslicks :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du legge ut tiden for 4x4 uten gateslicks :-)

 

Vidar. Du var eneste i klassen for offroad-dekk... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om vi traff Nordmørsgjengen på Sjøholt inatt på vei hjem :) Er bilen din ZE-regga Eskild ???

 

Det kan godt hende at dere gjorde da ja :) Bilen min er Ze-regga ja... jeg kjørte bakerst, Hilde kjørte fremst, mens Helge og Bjørnar lå i midten med hver sin Golf :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan godt hende at dere gjorde da ja :) Bilen min er Ze-regga ja... jeg kjørte bakerst, Hilde kjørte fremst, mens Helge og Bjørnar lå i midten med hver sin Golf :P
Jepp da traff vi dere like før Sjøholt!! Vi var på vei hjem ifra Rudskogen........;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.