#1 Skrevet August 20, 2006 Legger ut noen bilder her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2006 Mere bilder kommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2006 Beach Buggy ..gav en underholdene opptreden på banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2006 Mere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2006 Karianne og en Golf 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2006 Det ble også noen turer ut i det grønne for noen, og det hører med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2006 S biler i aksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 20, 2006 Seat og en Golf VR6 som fikk kjørt seg: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 20, 2006 Vidar i farta, og litt mere VR6;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 20, 2006 var et artigt treff i år også, været ble jo ikke så ille til slutt heller!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 20, 2006 Noen bilder til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 20, 2006 Fler bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 21, 2006 Noen som fikk tatt ett bra bilde av den "nydelige" blå 80 avanten? Ikke godt å få gode bilder med sånne motiv... eller? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 21, 2006 Kanon bra bilder Lars !! Noen som har flere bilder eller aller helst video ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 21, 2006 Ja, jeg har en del bilder (også av den blå A80 Avant'n tror jeg )...men jeg må få gått igjennom de først. Kommer også til å ta med en del bilder fra turen sørover og nordover igjen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 21, 2006 Kanon bra bilder Lars !! Noen som har flere bilder eller aller helst video ??? Takker for det:) Alle bilder finnes i større størrelser om noen vil ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 21, 2006 Bra bilder Lars, har du av meg på banen. Video kommer folkens, Så kjapt igjennom innboardfilmingen i går, stakkars audaen får kjørt seg i svingene som kommer VELDIG kjapt på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 21, 2006 Bra bilder Lars, har du av meg på banen.Video kommer folkens, Så kjapt igjennom innboardfilmingen i går, stakkars audaen får kjørt seg i svingene som kommer VELDIG kjapt på. Har bilder av deg også. Må bare komme meg hjem først..er ute og reiser nå, men send meg en PM med mailadressen din så sender jeg så snart jeg kommer hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 21, 2006 da var helgen over med..med både street legal og vacn treff.. kjørte på street legal med alle mine 1600 ccm..kom ikke lengre en til fjerde prøve heat,bilen begynte å koke på tomgang.hehe..litt rep av forskjellig under panseret nå så då sto eg heller å såg på vacn treffet,mye mye fete biler.. og bilen din mr.bjerga er bare råååååååå gleder meg til neste treff:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 21, 2006 Heisann Takk for et veldig proft og kjekt treff! Det var første gang jeg var på VACN treff, men det blir ikke siste gang.. Jeg har forresten lagt ut på nettet de 191stk bildene som jeg tok på søndagen her: http://haugalandveteranvognklubb.net/carlotto/2006-vacn-bergen/ Hilsen Carl Otto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 21, 2006 Jeg har lagt ut en del av mine bilder her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 23, 2006 Her er mitt bidrag til treffet som var på søndag. kommer flere bilder senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 23, 2006 Har av en eller annen merkelig grunn ingen bilder fra treffet på søndag men bildene fra resten av helgen ligger ihvertfall her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 23, 2006 Ser ut som et vellykket treff ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 23, 2006 Kappkjøring til Eikås mellom Golf G60 og Golf Rallye Gratuler med 3 plass på banekjøringen, Øystein. (4WD klassen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...