#1 Skrevet August 20, 2006 Har en 1994 Audi 2.0 16V. Har tidligere hatt trøbbel med gåen bensin pumpe, så denne er skiftet ut med ny original pumpe. Bilen fungerte fint en stund, for så å ikke tåle brå gasspådrag, måtte da slippe opp igjen for så å trå litt mer forsiktig på pedalen. Dette viste seg å være overslag i en pluggledning, jeg bøyde denne vekk fra gods, å bilen fungerte fint igjen. Men nå har det begynt noe nytt, bilen går fint til den blir varm. Da begynner det å komme en "turtallssperre" som begynner på ca 4000 o/min for å så gå nedover til 3000 o/min. Bilen slutter å dra, det virker som den mister effekt på en eller to sylindre. Det hjelper å skru av og på tenningen, men bare for en stund: bh : Begynner å bli drittlei alle disse problemene, noen som har noe tips eller vil legge inn et bud på bilen inkl. feilen? Audi 80 Quattro Competition 1994modell gått ca 206000km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2006 hadde noe lignende en gang, og måtte bytte -som du er inne på- pluggledninger. mista ledningsevnen når det blei varme i de , dårlig kontakt på noe vis i par stykker. tok pluggene i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...