#1 Skrevet August 20, 2006 har en 85 mod. a100q som jeg skal bytte interiør på...Interiøret er fra en 88 mod. a100, men jeg har et problem når det gjelder speedometeret... den har elektrisk tilkobling til speedometeret (nede på girkassa), mens min bil har vaier... finnes det noen overgang av noe slag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2006 Nei det er ingen overgang du kan bruke. Du kan alltids prøve å skru ut en elektronisk giver fra girkassen på en 88-> og skru på girkassa di istedet for den mekaniske saken som er der allerede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2006 Den elektronsike giveren passer ikke inn i girkassa på min bil, så da må jeg nok bygge om instrumentpanelet... slik ser giveren ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2006 har begynnt å lage et intstrumentpanel, men det trengs nok litt sparkling til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...