#1 Skrevet August 20, 2006 Problemet begynte for en stund siden, da jeg kjørte opp et svingete fjell og det gikk bra unda, da begynte "koke" lampen i dashbordet å blinke ved sving til høyre. Ved kjøring rett fram eller sving til venstre er den borte. Vet jeg har en veldig liten lekasje på kjølevæske systemet, men nivået er der det skal vere. Motortemp. er helt normal og har testet dette med to instrumentpanel og begge oppfører seg likt! Dette problemet har nå vart i et par uker.. Noen som kan fortelle meg hva dette kan vere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2006 Defekt giver kanskje? Hvis alt annet oppfører seg som det skal så hadde jeg prøvd å bytte giver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2006 Alt annet oppfører seg normalt ja.. å bilen går som en kule den... får prøve å bytte giver da.. kan vel ikkje vere snakk om millioner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...