#1 Skrevet August 20, 2006 Kan noen hjelpe meg med hva slags lakk jeg har? Finner ikke noen kode på bilen eller i serviceheftet. Den er sort med mye metallic hvis dere skjønner. Har kikket på oversikten over farger, og finner bla brilliantsvart og phantermetallic. Kan det være en av dem? Se på bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2006 ring møller og oppgi reg nr så har du lakk koden med engang:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2006 Prøv å se i hjulbrønn bak. Der pleier det å være en hvit lapp. Ellers ring møller som i forrige post.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2006 Min TT er Brilliantsort, men den er ikke metallic! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2006 Da fant jeg ut! Fant en lapp som hadde løsna å lå langt nedi rommet på høyre side bak. Fargen var panthero metallic Takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...