#1 Skrevet August 20, 2006 På polon må man trykke 2 ganger på lås opp knappen for at pasasjerdøra skal låse seg opp, har prøvd å kode om dette med vag-com men jeg får det ikke til å virke, dette er da på komfortmodulen. Noen som har gjort dette før og vet at det fungerer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2006 Jeg har ikke prøvd det på Polo, men jeg har prøvd det på min egen VWannabe Ikke de samme kodene, men tilsvarende prinsipp. Kodning af styreenhed [46 - Central komfort] -> [07 - Kodning] -> 00016 = Centrallås uden elruder 00064 = Centrallås med 2 elruder (foran) 00256 = Centrallås med 4 elruder (foran & bagved) +00 = 2-Dørs - enkeltdør oplåsning +01 = Samlet oplåsning af døre +02 = 4-Dørs Du må legge til +01 for å få samtidig åpnig av alle dørene på bilen. Been there done that. Det står ellers mye koder og ting for bruk i VagCom på følgende nettside: http://dk.openobd.org/ Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2006 Jeg har ikke prøvd det på Polo, men jeg har prøvd det på min egen VWannabe Ikke de samme kodene, men tilsvarende prinsipp. Kodning af styreenhed [46 - Central komfort] -> [07 - Kodning] -> 00016 = Centrallås uden elruder 00064 = Centrallås med 2 elruder (foran) 00256 = Centrallås med 4 elruder (foran & bagved) +00 = 2-Dørs - enkeltdør oplåsning +01 = Samlet oplåsning af døre +02 = 4-Dørs Du må legge til +01 for å få samtidig åpnig av alle dørene på bilen. Been there done that. Det står ellers mye koder og ting for bruk i VagCom på følgende nettside: http://dk.openobd.org/ Lykke til! Hm, uansett hva jeg gjør, altså sette in +01 så kode blir da 00164 å lagrer, så kommer den tilbake på 00064 som er utgangspunktet, den nye koden blir ikke regstrert. Dette er en 2 dørs så 00164 skal jo være riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2006 Jeg forsto det sånn at "+01" betyr å øke den koden som ligger der med én, dvs at hvis det f.eks. ligger 00064 på kanal 07 fra før, så skal du endre den til 00065 for å få "samlet oplåsning af døre"... Just my 5 cents... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2006 Jeg forsto det sånn at "+01" betyr å øke den koden som ligger der med én, dvs at hvis det f.eks. ligger 00064 på kanal 07 fra før, så skal du endre den til 00065 for å få "samlet oplåsning af døre"...Just my 5 cents... Det stemmer. Hvis det står 00064 fra før, så skal den endres til 00065. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2006 Ok, sånn det funker ja, er litt fersk på dette. Skal prøve i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 22, 2006 Da ble alt i orden! Takk for god hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...