#1 Skrevet August 20, 2006 Har ett problem.. Har en 95 mod vw passat som driver å stopper i tide å utide.. Når den stopper og jeg prøver å starte den igjen, så står den bare å hopper.. Nå har jeg tatt service på den og skiftet deler for over 10000 bare i sommer, men den blir ikke bedre. Noen som vet hva som kan være problemet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2006 Store sjanser for at det kan være luftmengde måleren din. Har du prøvd å nappe av pluggen til LMM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2006 Nei det har jeg ikke. Skal sjekke det i mårgen, men skal ikke den nullstille seg etter en stopp? Kan gå flere minutter før jeg får start på den etter den har stoppet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2006 Var ute for det samme på min, der var det LMM som var gåen, bilen stoppet og da jeg starta den igjen sto den bare å hoppa. Kobla av LMM og kjørte til nærmeste Møller som konstaterte at LMM var gåen. Bytta der og har ikke hatt problem siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2006 har ett par kompiser som har passat 94-96mod. og på alle bilene har en bryter inni tenningslåsen røket,, det er den "bryteren" som innerste cm på nøkkelen vrir om, det er den som starter drivstoff-pumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2006 Def coil, hall giver i fordeler har dårlig kontakt, tenningsbakstykket som nevnt ovenfor er slitt, bensinpumpereleet har sprukne loddepunkter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2006 Hvilken motor har du egentlig? Det er ganske vesentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2006 Det er en 2 liter. Synes ikke motoren går like godt som før heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2006 kan nå minne litt om noe slik eg hadde en gang...-bensinfilteret under bak på pumpa var det. med lmm hørs ut som sjanse og ja :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...