Finnmark lokallag. Sommertreff 06 OVER

Anbefalte innlegg

Da var det hele over. Og det hele gikk greit for seg. Det var suksess og ha det ved Alta Motor dem hadde åpen dag og det gjorde at det var mulig og snakke med selgeren og delelageret var åpent der ( Tusen Takk Morten Haddal og Jonny Nilsen ved Alta Motor.) Det var 5 klasser. Og her er den listen over vinnerne: BESTE AUDI : 1.pl Jan Henrik Nygård. Troms Lokalllag.

2.pl Ken Arne Brox. Finnmark Lokallag.

BESTE VW : 1.pl Jørgen Gerhardsen Troms Lokalllag.

2.pl Magnus Hyld Pettersen. Finnmark Lokallag.

FOLKETS VALG Audi : Ken Arne Brox. Finnmark Lokallag.

FOLKETS VALG VW : Magnus Hyld Pettersen. Finnmark Lokallag.

Lengst vei : TROMS LOKALLAG

 

Jeg ønsker alle hjertelig Velkommen hit til oss igjen, neste år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi fra Tromsø kommet hjem igjen også, hadde det kanon morro i Alta! Kjempebra treff, og vi fikk dratt med to 1. premier til Tromsø :nana: Vet ikke med de andre som var med men jeg kommer værtfall tilbake til neste år og etter stemninga på turen og dømme gjør de det også : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med vel gjennomført treff. Er DEFINITIVT med opp igjen til neste treff. Bare å starte planlegginga!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig flotte 1.premier. Utrolig artig å hente hjem en også. : smil :

 

Flott tur, flott opphold i Alta og et kjempeflott treff. Fem rattar. : ja :

Alta Motor imponerte oss i styret for Troms lokallag. Kjempe samarbeid mellom Finnmark lokallag og Alta Motor AS. :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg må si meg meget imponert over treffet jeg også, og man kan si det sånn at jeg er både klar for et til treff her i nord og et i Troms. Så til dere i troms, det er bare å begynne å planlegge dere også hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.