Aluminiums svinghjul til S2 ABY

Anbefalte innlegg

Vil ha alu svinghjul til S2'en men finner ikke noe så jeg lurer på om det er noen som vet om det finnes alu svinghjul til ABY motoren med 6 trinnskassen?Vet man får til 3B, men det er jo enkelmasse svinghjul og ABY har dobbelmasse.

Må man konvertere fra dobbel til enkelmasse for å få dette til,og hva må man gjøre for å få det til?Mener å huske at jeg har lest noe om at dette ikke er helt bolt on siden aby kassen er kortere? og har ett distansestykke mellom motor og girkasse.

Noen som vet hva som må til?

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har søkt en del på dette emnet på forskjellige forum men finner ikke helt ut av det.Forstår det slik at 3B svinghjul kan brukes på aby men da må distansestykket mellom motor og girkasse fjernes og at man da kan bruke aluminium svinghjul og clutsch som passer 3B på en ABY.Hva gjør folk med girkassefestene og mellomakslingen da siden girkassen kommer lengre frem?Forlenges mellomaksling og girkassefestene flyttes frem?Eventuelt ett mellomstykke på mellomakslingen?Hva med girkasseoverføringen?

Masse spørsmål her men håper noen her har gjort dette før og kan forklare meg hvordan fremgangsmåten på dette dillemmaet mitt er.Mulig jeg har totalt oversettsett noe vesentlig her, men i hodet mitt så tidlig på morgenen så passer ikke dette sammen, men noen har jo gjort det før.

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.