#1 Skrevet Mai 18, 2004 Hei! Fikk akkurat tilbud på 15" alu hjul med 205-50-15 Regal dekk.. Tilbud ferdig montert var 5000.- Dyrt eller billig? noen som vet om noen bedre priser? På forhånd takk. Jan D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2004 Synes det hørtes greit nok ut, men ikke noen prisbombe vel: klø : Har du mulighet bør du sjekke prisene til Sharif`s dekksenter! Han er grisebillig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2004 Det var ikke kjempe billig da... Sjekk http://www.superdekk.no f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2004 Det er vel egentlig en typisk pris vil jeg si. De fleste dekkforhandlere selger 15" med dekk for ca 5000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2004 205/50-15 ligger noe over 195/50-15 i pris. Regal er forøvrig et ukjent merke for meg. For 3 år siden kjøpte jeg et sett borbet cb med 195/50-15 til min coupe gt, ga 5600 den gangen. siden da har jo prisene på "lavprofil" sunket endel. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2004 Jeg kjører på Regal nå, de er helt ok for å være et billigdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2004 Prisen er vel midt på treet, mer å hente ved å kjøpe 17" Får sikkert ferdig pakke med bra dekk om du legger på et par tusen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2004 Ok! Takk for innspill! Har handla 15 tommere nå... Min mors bil så 17" blir vel litt overkill...:-) Takk folkens for input. Jan D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...