#26 Skrevet Desember 18, 2007 Hva slags S4 var det? "A4" eller "A6" kaross?Det var en C4,92 mod S4 sedan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 18, 2007 Det var en C4,92 mod S4 sedan. Og det stakk ikke VELDIG langt utenfor skjermene altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 18, 2007 Og det stakk ikke VELDIG langt utenfor skjermene altså?Hehe kommer vel an på øyet som ser Men dekkbanen stakk ikke utenfor skjermbuen,men såklart felgen var jo litt utenfor. Tror nok det dekket som stod på var av de smale typene. Mener på å huske det var noe Hankook Ventus eller noe slikt. PS!! Jeg fant noen gamle bilder men viser dårlig hvordan det egentlig så ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 18, 2007 Hehe kommer vel an på øyet som ser Men dekkbanen stakk ikke utenfor skjermbuen,men såklart felgen var jo litt utenfor. Tror nok det dekket som stod på var av de smale typene. Mener på å huske det var noe Hankook Ventus eller noe slikt. PS!! Jeg fant noen gamle bilder men viser dårlig hvordan det egentlig så ut. De gir iallefall et lite inntrykk av hvordan det ble. Men uansett så var dette gode nyheter, plass til 10" bak uten syke mods 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 18, 2007 De gir iallefall et lite inntrykk av hvordan det ble. Men uansett så var dette gode nyheter, plass til 10" bak uten syke mods Men jeg ville nok satset på litt høyere ET enn det jeg gjorde på S4en min Han jeg solgte Porsche-felgene til brukte iallfall ET 45 bak med 255/35 dekk uten å valse. Men den bilen var heller ikke senket. Skal love deg jeg forsket noe voldsomt før jeg kjøpte 10 toms felger bak på gamle-bilen!!! Surfa på masse Tyske forum så jeg har/hadde en del bilder av heftige dekk og felg-kombinasjoner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 18, 2007 Er faktisk litt usikker på om det var ET 40 eller 45 han kjørte med bak på den A6en som er avbildet over. Klarer ikke å huske dimensjonen på de spacerne jeg solgte med!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 18, 2007 Uansett så bør det gå bra med Et40-45 ser det ut som, jeg har ingen planer om å ha noe lavere ET enn det om jeg skal ha 10" bak Takk for all matnyttig info iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 18, 2007 Så det er plass innover til såpass høye offset med 10" altså?jeg har sett på noen 10" med ET 41 men var litt skeptisk til om de ville ha plass innover. Det pleier å være masse plass innover bak på VAG generelt. Så hvis man klarer å få tak i felger med høyt offset, så er det kun fantasien som begrenser om det er 10, 10,5 eller 11 toms felg som funker. Utvalget er dessverre ikke så stort. Som en digresjon kan jeg nevne at jeg har kjørt med 10,5x21 ET47 bak på A6 4F og selv da er det minst 2 cm (!) ekstra plass innover uten av hjulet subber i fjærbenet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 18, 2007 Det pleier å være masse plass innover bak på VAG generelt. Så hvis man klarer å få tak i felger med høyt offset, så er det kun fantasien som begrenser om det er 10, 10,5 eller 11 toms felg som funker. Utvalget er dessverre ikke så stort. Som en digresjon kan jeg nevne at jeg har kjørt med 10,5x21 ET47 bak på A6 4F og selv da er det minst 2 cm (!) ekstra plass innover uten av hjulet subber i fjærbenet. Utvalget er faktisk VELDIG bra om man velger å bruke slingrebolter og 114.3 boltsirkel, utrolig hvor mye gromme felger japsene har på bilene sine i et utall av fine offset Men da trenger jeg iallefall ikke bekymre meg for plassen innover, det var den jeg var litt skeptisk til. Takk for fin info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 18, 2007 Jeg hadde 8,5" et 35 fram, og 9,5" et 45 bak. Funka fint det, uten å valse eller noen ting! Da var bilen senket ca 50-60mm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 19, 2007 Jeg hadde 8,5" et 35 fram, og 9,5" et 45 bak. Funka fint det, uten å valse eller noen ting! Da var bilen senket ca 50-60mm... Har du noen bilder eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 19, 2007 Det er vel ikke de beste bildene, men håper du blir litt klokere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 19, 2007 Hva tror dere om 8,5x19 ET35 med 235/35-19 på 2004 A6 Avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 19, 2007 ronny : kjører det på en 2001mod A6 .. så skal funke greit på din og det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 20, 2007 Utvalget er faktisk VELDIG bra om man velger å bruke slingrebolter og 114.3 boltsirkel, utrolig hvor mye gromme felger japsene har på bilene sine i et utall av fine offset Men da trenger jeg iallefall ikke bekymre meg for plassen innover, det var den jeg var litt skeptisk til. Takk for fin info. Japsefelg og slingrebolt på tysk bil? Neineinei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 21, 2007 Japsefelg og slingrebolt på tysk bil? Neineinei Audi skal enten ha Mercedes felger eller japsefelger: rock : hadde det enda blitt laget noen Audi felger som så bra ut så hadde det ikke vært noe problem, men i mine øyne så finnes ikke det pr dags dato Innovate don`t imitate sier bare jeg:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 21, 2007 Stig: må bare spørre, hvor er de bildene fra, Levanger? Så ellers meget pent ut med det hjuloppsettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 21, 2007 Stig: må bare spørre, hvor er de bildene fra, Levanger? Så ellers meget pent ut med det hjuloppsettet Bildene er fra Levanger ja. Jeg hadde 20" Larson felger på tidligere, den pakken som shariff solgte, og de kan ikke måle seg sammenlignet med disse Mania-felgene. Ble veldig fornøyd med de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 21, 2007 Det er vel ikke de beste bildene, men håper du blir litt klokere?? Hvilken dekkdimensjon foran og bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Desember 22, 2007 Audi skal enten ha Mercedes felger eller japsefelger: rock :hadde det enda blitt laget noen Audi felger som så bra ut så hadde det ikke vært noe problem, men i mine øyne så finnes ikke det pr dags dato Innovate don`t imitate sier bare jeg:evil: Hvis du surfer på nettet og ikke finner 1 felg du liker i 5x112 bolt, så burde du kanskje vurdere å bytte merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Desember 22, 2007 Runar; Er ikke alle som synes Sport quattro er en skjønnhet på 4 hjul heller.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 22, 2007 Runar; Er ikke alle som synes Sport quattro er en skjønnhet på 4 hjul heller.... Designmessig er den vel heller ingen innertier, men hvis man ser historisk på bilen og tar med at den er såpass sjelden, så blir den liksom "penere". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 22, 2007 Hvilken dekkdimensjon foran og bak? 235/35-19 fram, og 265/30-19 bak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 23, 2007 Hvis du surfer på nettet og ikke finner 1 felg du liker i 5x112 bolt, så burde du kanskje vurdere å bytte merke Når man får 3-delte felger til en brøkdel av prisen med 5x114.3 så blir ikke valget så vanskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 23, 2007 Når man får 3-delte felger til en brøkdel av prisen med 5x114.3 så blir ikke valget så vanskelig. Hvis man har en bil til f.eks 300.000 kr og kjøper felg med gal boltsirkel for å få felgene for 10.000 kr istedenfor 20.000 kr, så mener jeg fortsatt man er ute på tur... Dessuten er det slik med tredelte felger som med alt annet, man får hva man betaler for. F.eks Work, Rial, RH og BBS har i hvertfall ikke samme felg billigere i 5x114 enn 5x112. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...