Max felgbredde på A6 2000mod

Anbefalte innlegg

Hvis man har en bil til f.eks 300.000 kr og kjøper felg med gal boltsirkel for å få felgene for 10.000 kr istedenfor 20.000 kr, så mener jeg fortsatt man er ute på tur... ;) Dessuten er det slik med tredelte felger som med alt annet, man får hva man betaler for. F.eks Work, Rial, RH og BBS har i hvertfall ikke samme felg billigere i 5x114 enn 5x112.

Enig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man har en bil til f.eks 300.000 kr og kjøper felg med gal boltsirkel for å få felgene for 10.000 kr istedenfor 20.000 kr, så mener jeg fortsatt man er ute på tur... ;) Dessuten er det slik med tredelte felger som med alt annet, man får hva man betaler for. F.eks Work, Rial, RH og BBS har i hvertfall ikke samme felg billigere i 5x114 enn 5x112.

Da bør du sjekke litt nærmere tror jeg, vi meg hvor jeg får tak i 10x19 work felger for 6000,- for et sett i 5x112 så kjøper jeg de på flekken.

Når man i tillegg kan få BBS LM til langt under 10k i 5x114.3 så blir ikke valget vanskelig syns jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører på 11x18 artec turbo p bak på en a6 4b avant nå.er ennå 1,5-2cm å gå på innover.Så det går bra med 11" uten mods.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører på 11x18 artec turbo p bak på en a6 4b avant nå.er ennå 1,5-2cm å gå på innover.Så det går bra med 11" uten mods.

Da er det litt lurt å oppgi ET også : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse felgene leveres med spacere.et på felgene er 63+spacer på 20mm.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.