#1 Skrevet August 21, 2006 Noen her som skal ned?? Jeg skal ikke kjøre, tar fly. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2006 Hmm, d hørtes fristende ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2006 Leie bil og hotell eller camping? Ptja ptja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2006 Leie bil og hotell eller camping? Ptja ptja.. Vel, drar dåkker til rudskogen, så for all del ikje ta inn på hotell. Ta heller med telt å ligg på campen. For gu d er mye show der. Å rudskogen kan anbefaless på det sterkeste. Ska ikje se bort ifra at jeg også dokker opp dær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2006 Jeg og min bror + en kompis leie bil der nede å ligg i oslo oss brodern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2006 Ja da er det bare få timer til flyet gå sørover til solskinnet og blårøyken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 7, 2006 Fikk du med deg banneret fra Audun? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2006 nope, kan ta den med når æ kjøre ned i oktober 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...